hart Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 KE70 har jo vanlige dører med vindusrammer, men jeg vet ikke hvordan det var med hardtopen de solgte i statene (så en der :) ) og i japan.. Denne er relativt instruktiv, om enn ikke helt 100% korrekt/fullstendig: http://www.geocities.com/Colosseum/4883/crwd.html Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Harared: Hadde jeg hatt garasje og tid nok så hadde du hørt fra meg for leeeenge siden. Savner min gamle TE71... Det var en flott måte å bruke opp studielånet med å fiffe den opp med 2T-G og greier ;) Ja det er det der med muligheten av og ta vare på bilen som det stopper opp hos meg også. D var godt anvendte penger d Hart :) Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 hart: skulle være *e71. Så en coupe med rammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg