sigurdso Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Årets gatebiltreff i Nordøsterdalen! Aukrustsenteret i Alvdal Lørdag 22 september kl 13-16 Tuning Styling Bilstereo Råning Vi samler det som kan krype og gå av gatebiler fra distriktet og langsveisfra. Møt opp med egen bil til uhøytidelig konkurranse. To klasser: styling/tuning eller bilstereo Vinneren av hver klasse får 'En dag som racerfører på Rudskogen' med proffe instruktører. Utstilling av ekstreme gatebiler Foredrag om tekniske nyvinninger innen bilsikkerhet. http://norwayst.facebook.com/event.php?eid=4517294612 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Jeg kommer! noen som tauer audien min??? Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 I'll be there! Spent på hvordan oppmøtet blir.. Du har da en tøff Jetta, TripleBoy? :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 måtte jobbe jeg gitt! helvete! jettaen min ser kanskje tøff ut, men det er en optisk illusjon! hirr hirr! har noen bilder fra treffet??? Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Treffet var faktisk overraskende bra! Skikkelig bra oppmøte, mye burning og skikkelig godvær! Jeg tok kun ett bilde, det var av en Carrera 4 :) Men jeg så endel fotografer der, bl.a et nytt blad http://www.rånern.no knipsa masse bilder for å lage en stor reportasje om hendelsen. Synd du måtte jobbe! Vanvittig mye volvoburning, jeg stakk når sikten ble dårlig i hele downtown Alvdal. Møtte forresten biler fra UP i _godt_ driv mot Alvdal litt før Tynset. Det tøffeste med hele treffet var at blant stylede/trimmede biler stilte en 80+ åring med en gammel Renault veteran. Han kjørte når det var cruising/burning. Masse blårøyk og generell svinkjøring, midt inni der en gammel kar i Renault. Han vant forresten 3.plass i Styling-klassa. Artig! :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 satan! skulle vært der men! hvis det var skikkelig bra, blir det vel igjen tenker jeg! UP kan jo bare dra til helvete! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg