Hassa Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Hei. Lurer på om noen vet om noen bra 90 talls dance sanger her? Da er det snakk om sanger ala DDR, La bouche, Leila K - Electric osv. Jeg har endel bra sanger, men dukker stadig opp sanger som jeg husker fra den tiden, men som jeg ikke kan navnet på, så hvis det er noen som hadde vært så snille og gitt meg noen navn på artist og sang så hadde det vært fint! Får vel strengt tatt ikke noe bedre til å spille i bilen enn det. Lurer foressten også veldig på om noen av dere har navnet på orginal sangen og artist av den her: http://www.youtube.com/watch?v=g4Fg99aWrTY Ikke sånne sanger som det her jeg leter etter altså. indisk 90 talls dans: http://www.youtube.com/watch?v=yRmqZRPgK1w Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Snap!, Corona, Fragma, MAXX, Capital Sound, DJ Bobo, Emjay. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 2 Brothers on the 4th floor, 2 unlimited, Whigfield, Pandora. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Coron Jam And Spoona Sash Culture Beat Faithless La Bouche Mr. President Robert Miles Dance Revolution Dune Snap Basic Element (The Promise Man) Dr. Alban Kanskje ikke alle som passer inn under din "kategori" men det er da noen tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Ace of Base Capella DJ Quicksilver Haddaway Magic Affair Mark Oh Real Mccoy Sash Snap Solid Base Twenty4Seven Bushman Darude Dublin Fair Foggy Nena U96 Rob'n'Raz Stella Getz Prodigy Ice MC Afrika Bambaatta Charly Lownoise & Mental Theo Anticappella Captain Hollywood Project La Bouche Masterboy Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 noen som har noen bra tittler til nevnte artister? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Se her ja.. har mye av disse, men endel jeg ikke har og, så da får jeg sette meg ned imorra når jeg har tid og laste det ned. Må nesten spørre som dynabel, noen som har noen titler på noen av de bra sangene? Her er noen jeg har i hodet nå ihvertfall: Snap - Rythm is a dancer La Bouche - Be my lover DDR - Captain Jack Sash - adelante Solid Base - Mirror Mirror Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Snap!, Corona, Fragma, MAXX, Capital Sound, DJ Bobo, Emjay. Maxx - Getaway er bra ja! Takk for den :D Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 modern talkin? eller er det for gammalt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 N-Trance - Set you free Dj Bobo - It's a rainy day Acti-Vision - Let the rhythm take control Corona - Baby Baby Stardust - Music sounds better with you 2 Unlimited Sikkert noen som har et forhold til Aqua også? :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Sikkert noen som har et forhold til Aqua også? :D det håper jeg inderlig ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 2 brothers on the 4th floor - come take my hand Da buzz - stronger than words can say Pandora - trust me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 fine greier:) noen som har flere titler? husker ingenting fra 90 tallet, annet enn barndommen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 2 unlimited-jump for joy daze-tamagotchi :D haha ddr-captain jack modern talkin- brother luie:) ddr- you emjay-fascinated emjay-flying to the moon emjay-point of no return kernkraft400-zombienation( den har i alle fall et fett parti:D) la bouche-another night, another dream la bouche-be my lover la bouche-sweet dreams la bouche-tonught is the night maxx-get away n-trance- set you free en del av pandora. snap- rhytm is a dancer stardust-music sonds better whit you. det var en del av sangene jeg lasta ned i går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nykis Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 sonic dream collection - oh baby all solid bace - dancing with an angel alt av dr alban. nana - lonley daze - sea of love husker ikke mere i farten. men har MYE av det på pcn hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg