Gå til innhold

Bilstereotreff i regi lydtrykk.no - Drammen, Lørdag 15. Sept

Ranger emnet


Typhon

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ønsker alle her velkommen til bilstereotreff Lørdag 15. September.

 

Stedet blir Drammen, nærmere bestemt Svelvikveien 59. Dette er rett ved Toyota Norge. Du ser skiltet til venstre for deg rett etter en sving, om du kommer fra Drammen sentrum. Veibeskrivelse finner du her: http://nostedhallen.no/?n=6

Jeg kommer og til å skilte godt så alle skulle vel finne frem

 

På treffet blir det og dB-drag konkurranse, en 2X faktisk, i regi av Nils Petter Nilsen

 

En kiosk og toaletter vil og være mulig å besøke, om man skulle ha behov for det. Sikkert og mulighet til å sitte inne litt ettersom det er muligheter for at det kan bli noe kjølig ute.

 

Vi starter ved 12-tiden på dagen, og slutter av når vi blir trøtte nok ;)

 

Håper å se så mange som mulig :)

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kombinere skjønner du ;) Ikke lange avstanden! Kan du til og med få blitt med i dB-drag konk og!

 

150,- koster det å bli med i dB-drag konken.

 

nei du sier noe der..

men jeg trenger da ikke være med i dbdrag konk.. jeg veit jo hva jeg spiller :P og ellers så trur jeg vi skal ha dbdrag konk på streetmeet også og det er gratis :P

men kommer vel kanskje innom for å titte litt da..

Stjælt både bilen og lappen

 

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei du sier noe der..

men jeg trenger da ikke være med i dbdrag konk.. jeg veit jo hva jeg spiller :P og ellers så trur jeg vi skal ha dbdrag konk på streetmeet også og det er gratis :P

men kommer vel kanskje innom for å titte litt da..

 

Om det er en dB-måling kan godt hende, men dette er en offisiell dB-dragracing konkurranse. I tillegg en 2X konk som gjør at de poengene man får den dagen ganges med to. Dette er nyttig om man har noen poeng og vil bli med til NM eller VM.

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en dB-måling kan godt hende, men dette er en offisiell dB-dragracing konkurranse. I tillegg en 2X konk som gjør at de poengene man får den dagen ganges med to. Dette er nyttig om man har noen poeng og vil bli med til NM eller VM.

 

Man kan også sette sertifisert SPL som er ett krav i forbindelse med EM og VM hvertfall, siste frist for å gjøre dette er 16.September, dagen etter treffet..

 

Så hvis man ikke har satt en sertifisert spl, og gjerne vil gjøre det for å kunne delta i European og World finals, så er muligheten der. se http://www.dbdragracing.no for øvrige krav til dette.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei du sier noe der..

men jeg trenger da ikke være med i dbdrag konk.. jeg veit jo hva jeg spiller :P og ellers så trur jeg vi skal ha dbdrag konk på streetmeet også og det er gratis :P

men kommer vel kanskje innom for å titte litt da..

 

Er ingen dB-drag konkurranse som er registrert i drammen før Oktober. så hvis det ikke er dbdrag.no som skal holde den så er det heller ingen db-drag konkurranse.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår