Gå til innhold

Satans Annonseselgere!

Ranger emnet

VOLVO 1983

Anbefalte innlegg

Noen her som er plaga med TEMPO TELESALG ? Dem ringer meg til alle tider på døgnet, vekker meg, midt i middagen osv.. Når jeg tar telefonen får jeg bare et opptattsignal!! Har prøvd å ringe opp igjen nr de ringer ifra: 62511600 men da kommer jeg til en østlenning som høres ut som om han har dopa seg før han leste inn telefonsvareren.. Mobilnr "ledelsen" har, er ikke heller i bruk..

Hvordan får jeg stoppet dette? Noen som vet? Har mest lyst å kjøre innom der neste gang jeg skal østover, og tre telefonen nedover huet på dem.

Vel, jeg vet ikke om du får stoppet alt på denne måten, men den virker mot det meste... Gå inn på http://www.brreg.no (Brønnøysundregisteret), der kan du registrere deg mot telefonsalg og annen møkk.

For øvrig er Tempo Telesalg AS registrert på Rena, men har postadresse i Oslo. Firmaet har også et annet telefonnummer, 62 44 55 00. Det er registrert på Einar Vesteinn Linge Schwaiger. Det finnes et telefonnummer til Einar Schwaiger på Lørenskog (ikke langt fra Oslo), nummeret er 920 66 411. Dere kan jo gå sammen og ringe ham tre hundre ganger daglig, så han får smake sin egen medisin :-) Kanskje en idé å dobbeltsjekke om det faktisk er "vår mann" først, men...hehe...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ringer selv om man har reservert seg i brreg. Ulovlige lister ute å går..

Jeg bruker å legge tlf på bordet og la idiotene prate til de er ferdige...

Dette skyldes nok ofte at listene ikke "vaskes" oftere enn hver tredje måned.

Men joda, det finnes nok noen illegale ringelister rundt omkring. Hvis noen ringer deg for å selge noe dritt etter at du har reservert deg mot det, bør du forlange å få vite hvilket firma han ringer fra, navnet på sjefen hans og et telefonnummer du kan ringe dem opp igjen på.

Jeg skal personlig være med på å lage et helvete for dette firmaet hvis noen ber meg om det :-)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider