Gå til innhold

Streetmeet !ngjerstrand FREDAG 14 september

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg så du prøvde iallefall!! jeg la 2 "SKIKKELIGE" breie med 1,6 sierran da!!! slapp nesten på det ene hjulet mens jeg hoppa rundt i ring i m3 killern min

prøvde?

etter det jeg hørte klarte jeg og røyklegge hele plassen på 2 runder, voldsom røykavikling på de dekka! :idea:

men men 1 giret spant jeg bare på et hjul, kasta inn andre da glapp den på 2 hjul og spant på begge :) hehe merkligt?

Og TITUS jeg sto parkert ved siden av deg , mener jeg og huske?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bønder

det var sikkligt gøy og se deg spinne rundt med 200sx eller vilken plastic rakket du har nå....

Ble nesten slitsomt, uff

Og en ting til fete dekor du hadde satt på bilen haha kaste bort penga på slik venyl gratulerer, smart invenstering ,gikk sikkert mye fortere også

Bønder? hmm, var det stygt ment? jeg er nok ikke en bonde, og hvertfall har jeg ikke noe imot en bonde, uten bønder får du ikke potetene dine og alt den andre de produserer på din mattalerken, så tror ikke du skal bruke bonde som et skjeldsord!

For meg virker du som en stor tulling etter hva jeg har lest av innlegende dine og komentarene du har kommet med til andre, her på forumet,.

Tror du at du er bedre en alle andre pga du kjører stor lastebil og plastic rakket og har lån opp etter øra.

Og du sitter på bilforumet 24/7 og kaster dritt til andre, jeg tror ikke jeg har lest et inntresang innlegg fra deg noen gang, bare piss preik og vrøvel, og ja moderatorene kan godt banne meg i 3 måneder til for denne komentaren igjen men jeg gir så langt faen!

Nå er jeg virkligt spent på hvor mye dritt du kan hoste opp på denne komentaren hehe ;) gleder meg litt faktisk,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæther gjorde du ?? i starten var det iallefal en calibra til høyre og en annen rød bil til venstre ;)som en dame som rygga den til slutt hehe.seimere kom det en stor kasse bil som rygga mens han burna som det ved siden av meg :) det var litt fett å se på hehehe.

Så du avskjeden vår da? Begge burna ved siden av hverandre :biker

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med jeg og, skal vi ta et 7 oktober?

Sæther, 7 okt er en Søndag (Snødag :P)..

KAnskje lørdag 6 oktober da?

Titus: Ja, viktig å få tatt ett før snøen kommer ja.

Men når det er masse sne, skulle det ha vært fett med ett lite meet da og. Sladda litt. Er utrolig så gøy det er med nysne overalt :D

Mustang, fett med dobbelt burnings da :eddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var sikkligt gøy og se deg spinne rundt med 200sx eller vilken plastic rakket du har nå....

Ble nesten slitsomt, uff

Og en ting til fete dekor du hadde satt på bilen haha kaste bort penga på slik venyl gratulerer, smart invenstering ,gikk sikkert mye fortere også

Bønder? hmm, var det stygt ment? jeg er nok ikke en bonde, og hvertfall har jeg ikke noe imot en bonde, uten bønder får du ikke potetene dine og alt den andre de produserer på din mattalerken, så tror ikke du skal bruke bonde som et skjeldsord!

For meg virker du som en stor tulling etter hva jeg har lest av innlegende dine og komentarene du har kommet med til andre, her på forumet,.

Tror du at du er bedre en alle andre pga du kjører stor lastebil og plastic rakket og har lån opp etter øra.

Og du sitter på bilforumet 24/7 og kaster dritt til andre, jeg tror ikke jeg har lest et inntresang innlegg fra deg noen gang, bare piss preik og vrøvel, og ja moderatorene kan godt banne meg i 3 måneder til for denne komentaren igjen men jeg gir så langt faen!

Nå er jeg virkligt spent på hvor mye dritt du kan hoste opp på denne komentaren hehe ;) gleder meg litt faktisk,

oj hør hu fitta ikke har fått seg kukk på lenge'a gitt..!

hvor mener du jeg skulle ta meg nær?

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider