Gå til innhold

Høytalere i bak dørene!!!

Ranger emnet

N0_Fear

Anbefalte innlegg

Sier du det? Jeg har alt klart liggende under senga; høyttalere, rammer og kabler. Har bare ikke giddi å sette dem inn fordi jeg trodde det var masse jobb. Hvordan foregår kabeltrekningen? Må nevne at jeg har en original anlegg med kasettspiller og CD-veksler, aner ikke åssen jeg skal få den ut.

(Dette kan være nyttig info for trådstarter også)

Har akkurat samme orginal spiller som deg...

Så nyttig info for meg også..

En bekjent har også slik spiller. Men cd-veksleren finner han ikke!

Blir noen modeller ikke levert med cd-veksler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere sagt enn gjort pr0spect. Som jeg sa før, vi har prøvd det en gang før. Å ta av dørpanelene og sette inn høyttalerne er enkelt, men å få ut originalanlegget og trekke kablene er ikke det. Aner faktisk ikke om det er plass til flere høyttalere bak det engang. Tok kontakt med bilforhandleren her i byen og de ville ha 3000 for hele jobben. Hva må man gjøre for å få ut anlegget? Ha spesialverktøy?

Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere sagt enn gjort pr0spect. Som jeg sa før, vi har prøvd det en gang før. Å ta av dørpanelene og sette inn høyttalerne er enkelt, men å få ut originalanlegget og trekke kablene er ikke det. Aner faktisk ikke om det er plass til flere høyttalere bak det engang. Tok kontakt med bilforhandleren her i byen og de ville ha 3000 for hele jobben. Hva må man gjøre for å få ut anlegget? Ha spesialverktøy?

å det er mye enklere enn det du tror!

Kom til trondheim gjør jeg det for halvparten;) på rekordtid.

vw golf iv<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider