Toroal Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Har idag montert D3, men tror eg har problemer med strøm til den.. den "nullstiller" seg når nøkkelen blir dratt ut. alt er montert "plug´n play". har lest litt både her og rundtom, at man skal bytte om på rød/gul, er det dette som må til? Forsto også at spilleren/navien skulle ha en "innlæringsfase", Har dette noe med at det er en del funksjoner som ikke er aktive i Navi-menyen? de fleste bortsett fra POI, tidligere reisemål, og slett rute.. Er det noen som kan ha peiling på dette??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 I mitt hode høres det ut som du ikke har konstant strøm på spilleren, så den får ikke noe minne til og lagre det i :) Farger og kabler er jeg ikke sikker på though Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroal Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 ja, var noe sånt eg kunne tenke meg det var.. får se litt mer på det i morgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Altså sånn jeg forstod det, så skal du vel koble gul (memory)til + på batteriet og rød til tenning... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 bytt om på rød og gul så blir det sikkert bra :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroal Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 har nå byttet om på rød og gul, så nå er alt kanon.. mangler bare ryggekamera nå, så er det komplett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg