CrazyLoff Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe meg ett par hatthylle høytalere.. Er det noe jeg bør se etter? Tenkte og bruke rundt 6-700 kr for begge.. max.. Skal kjøre de direkte på spillern intill jeg får meg en forsterker. Har aktivsub og to fronthøytalere fra før.. Takker :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Det ligger en laaang tråd om dette under den store stickytråden :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slemmus Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Ta en titt hos din nærmeste Thorshov eller Bilxtra. Du kan få mye bra til den prisen der. Siter VW Corrado 2.0 16v CorradoClubNorwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Spar pengene og kjøp noe bedre foran i bilen, er vel der du sitter vel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg