momocorse Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hei hei:P etter å ha kjørt nestn ett år uten kjølevannstempratur vil jeg nå få ordnet det:P virket ikke da jeg kjøpte bilen så jeg er ikke sikekr på hva det kan være men regner med att et er sensoren.. men hvor sitter dern motoren er en 1,8 20v .. har nilest i haynes boka men finner den liksom ikke.. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hei hei:Petter å ha kjørt nestn ett år uten kjølevannstempratur vil jeg nå få ordnet det:P virket ikke da jeg kjøpte bilen så jeg er ikke sikekr på hva det kan være men regner med att et er sensoren.. men hvor sitter dern motoren er en 1,8 20v .. har nilest i haynes boka men finner den liksom ikke.. Vanntemp føleren sitter bak toppen din på en vannstuss. Ofte er den blå på de som går i stykker. G62 kalles den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Har akkurat det samme problemet =/ Jeg har byttet den forrige helg, men hjalp ikke! Men den sitter bak toppen som han sier.. Sitter fast med 2 klips, lønner seg å ta av røret som går inn i luftfilteret ^^ - Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Har akkurat det samme problemet =/Jeg har byttet den forrige helg, men hjalp ikke! Men den sitter bak toppen som han sier.. Sitter fast med 2 klips, lønner seg å ta av røret som går inn i luftfilteret ^^ - Chris Instrument-feil? Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Ja, er nok det =/ Men er det dyrt/vansklig å fikse? Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hmm noen som kan kmipse ett bilde :p har da sett etter da vettu;).. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg