_:OVeRHeAD:_ Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 jeg fikk topp pinbolter til b230 her om dagen, men det er lenger jenger på den ene enden enn den andre, så jeg lurer på hvilken ende som skal ned i blokka, korte jenger ellr lange jenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 er ikke sikker men tror de lange skal ned i blokka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 De lange skal ned i blokka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Stjeler noe av tråden.. Når man monterer disse topp boltene, hvor hardt skal man stramme de som skal i blokka? Skal de bare skrues løst nedi? Så skal bare toppen monterest på, og strammest? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 De skal bare skrus nedi til ikke går lenger,og ikke trekkes til.. på mine så er det 4mm umbrako på toppen,så det sier seg selv i grunn at de ikke skal dras til noe spes. Men man må blåse ren gjengehullene fri for olje og rusk som vanlig og sørge for at alle kommer helt ned. At de ikke løsner sørger sef. mutteren for når du trekker til toppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 takke for svar :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Stjeler noe av tråden.. Når man monterer disse topp boltene, hvor hardt skal man stramme de som skal i blokka? Skal de bare skrues løst nedi? Så skal bare toppen monterest på, og strammest? ARP spesifiserer at man bare skal skru de ned i blokka for hånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg