sveigamekkar Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Forleden da jeg skulle starte bilen min sto varsellys bryteren på når jeg vridde om tenninga. Og i det bilen startet rauk bryteren. Nå er det ingen signal til at varsellysene funker, ingen klikking eller blinking. Det eneste som virker er varsellampa i dasjen. Må jeg bytte bryteren? Hvilke andre biler har like brytere som ascona a. Manta b/a Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Prøvd sikringene? God sjanse for at problemet ligger der :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Prøvd sikringene? God sjanse for at problemet ligger der :) Ja det kan det være, men ingen av sikringene har røket, har heller ikke peiling på hvilken av sikringene som skal gå til hva. Er det noen som har ett skjema på dette, eller har det i hode. Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 har disse bryterene bak rattet? sjekk alle sikringer du.. har vel samme sikring som signalhornet? er ikkje helt sikker. Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hos min bil stod det i brukerhåndboken til bilen :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hos min bil stod det i brukerhåndboken til bilen :) hehe, ja for den som har det Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hmm.. jeg hadde det slik med blinkersene i min bil.. lyste kun i instrumentene.. ingen lys utvendig.. var sikringsboksen min som var defekt da.. greit nok at jeg har golf da men Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg