Gå til innhold

A59 front

Ranger emnet

kimbeer

Anbefalte innlegg

Hei

hvordan er reglene for å bygge egen front på bilen sin? er det populært hos BT osv? =P Er utrolig keen på å prøve å bygge en A59 lignende front til golfen for å ha noe litt utenom det vanlige med "rs" fangere og sånt :P

Og for de som lurer på hva en a59 er så er det da en versjon av golfen som ser sånn her ut forfra:

faltdach.net.A59.10.jpg

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noen i US som solgte A59 kit?

Uansett fet bil, synd de ikke satt den i prod. Hadde jo vært stilig å bygget en komplett bil da, tatt enten en VR6 syncro og bygget den om til 16V turbo, eller bare en vanlig 1,8 syncor og bygget den opp.....

hmmmm, fremtidig ønske prosjekt:happyhappy:

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett endel men ikke funnet noe =( hadde vært gøy å ha tilgang til de orginale støpeformene ^^ for om jeg skal bygge blir det i første omgang kun fanger som ligner...bredding ved ett senere tidspunkt ;D men skjermerbuer fra golf 4 er ganske like eller er jeg blind? =P Og jeg trodde kanskje sånt gjorde nor på BT men da er den ok :)

Lexus IS 200 -99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett endel men ikke funnet noe =( hadde vært gøy å ha tilgang til de orginale støpeformene ^^ for om jeg skal bygge blir det i første omgang kun fanger som ligner...bredding ved ett senere tidspunkt ;D men skjermerbuer fra golf 4 er ganske like eller er jeg blind? =P Og jeg trodde kanskje sånt gjorde nor på BT men da er den ok :)

image_4519_big.jpg

Har du jo noe å tenke på, kan jo kanskje bruke skjermbuene her og modde seg videre til A59

Kanskje litt skarpere kanter her men det kan jo gjevnes ved montering

Tror nok ikke dette er så stort inngrep at en trenger å godkjenne det, men du kan jo høre med dem, men så lenge du ikke overstiger impresset som er tillat så tror jeg dette er greit. Kan jo bare spille litt dum og si at det er hjulbuer som er satt på alà vr6`n har orginalt.... Kan komme langt med å spille dum, men er jo ikke værre å ta en prat med dem. Er jo en grense som blir satt på skjønn når en bil er såpass ombygd at den blir kategorisert som nybygd, og må derfor betale nye avgifter. Var en bredda calibra her i bergen som fikk det problemet der....

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så rimelig bra ut med tanke på skjermbuer men synes nesten at G4 skjermbuer ligner ennå mer? tror faren til en kompis jobber på bt med godkjenning av biler fordi det var plutselig han som skulle se over og sånn etter politiet stoppet meg og ikke likte kjøreskole pedalsettet i bilen :P Kan høre litt med han :)

Lexus IS 200 -99

Lenke til kommentar
Del på andre sider