joakim_ford Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Bilen er en 1987 mod e30 320i Shadowline. Her er litt specs om bilen: Felger:Brock b1 Framme 8,5x17 Bak 10x17 Dekk: Framme 215.40-r17 Bak 245.35.r17 Senk:60-60 fjærer med supersprint sports dempere Det er satt på en dtm potte for og få fram sekserlyden litt tydligere :P fiin lyd Skjermene er valset hos AUTOMOTE TUNING. (http://www.automote.no) sparklet og lakkerte gjorde jeg og en kamerat. Her er et par bilder Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Nydelig:) Får lyst på E30 igjen når jeg ser sånne bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir19 Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Fin bil med fine hjul :D Siter Bruk vett, ligg sånn høveli brett ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 de hjula er fasit til e30..!!! men dtm potte er ikke fakta, men hver sin smak :) Hva er videre planer? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Grattis med flott bil.. :) Siter 97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 lurer på og få på noe i hekken på den ..ser ut som en monstertruck bakfra med de hjula :P og helt klart ny lykter bak ..og kansje xenon i kjørelys. Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Ser veldig bra ut dette, gratulerer :) Kjenner jeg blir mer og mer glad i prefacelifter av å se slike biler.. Fler bilder, ja takk. Nye lykter og "noe i hekken", nei takk :) Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Fet E30! :D Utrolig pen overgang mellom hjulbue og felg/dekk, sjelden man ser det. Det faktum at du ikke har kasta på den annen plastikk (som 9 av 10 med valsing gjør), som f.eks Rieger eller Seidl gjør at denne bilen er "one off" :) Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 aaahhhhh.. deilig :):) mangler bare 2.5L og m-tech1 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 fin E30 da :) er ikke denne som hadde seidl styling tidligere..? den jeg tenker på var vell gjere stylet hos automote.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 QUOTE] ..nei det er ikke denne ..men vet hvem du mener ..den som er ganske lik, har full seidel og så står det automote tuning på siden ..... bilen skal få være sånn som den er nå ...til vinteren blir det kansje hellakering i samme farge ..men med flakes :P Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 pent og se hen "cleen" e30 Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Var på vei til rudskogen for og stille ut bilen på gatebiltreffet 7-9sept begynte og bli mørkt og gleda meg til og komme fram til vogna. men nedia ..plutselig hoppa det en knall gul kar midt i veien .. fant da ut at biltilsynet ikke likte den lille klaringen jeg har mellom dekk og hjulbue, og at bilen var for stiv så der røyk skiltene mine..... heldigvis har vi prøveskilter¨på jobben så jeg fikk kommet meg på rudskogen og hjem søndag. bilen må på godkjenning 21september og skal da godkjenne senkesettet i vognkort..men må nok sette på andre hjul i mens kan legge ut noen bilder senere..ImageSchack ville ikke funke. Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Felixxx Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 utrolig pen bil! akkurat sånn en e30 skal se ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg