Demo7k Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 noen andre en meg i norge som kjører off-road med sitte-gressklippere?:coplight er ensomt og litt kjedelig å være den eneste... hadde vært fett å fått opp en organisjasjon og startet med race innen dette. slikt som dem gjør i statene. jeg bruker en husquarna LH120 med ca 12hk. john deere kassa jeg brukte gikk føyken idag pga en stein :P borra no hull bakpå så i morgen kan jeg heve hele greia bak 1-2 cm. plass til knaste dekk :D her er noen bilder av den lille hjemmelagde banen min. kjører ellers på en gammel traktor vei som er litt gjengrodd oppi skauen. Hele banen: selve dingsen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Det der ser morsomt ut.. Naboen har sånn gressklipper. Hva må jeg ribbe av den for å kunne kjøre offroad? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demo7k Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 aggeregatet :P mer trengs ikke. knaste dekk er jo alltids bra, kappa bilkjetting... dritmoro å kjøre på vintern om det går fort nok. jeg dro av panseret siden det ikke kjølte en drit. men det er vanskelig å kjøre med ageregatet. du burde også dra av løfte/senke spaken til ageregatet også. og skru fast rattstamma skikkelig xD men det er ganske moro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 ATV light? Ser foresten dritartig ut, skulle skaffet noe go-kart opplegg slik at man kunne gasse selv og slippe de standard girene. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demo7k Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hør her, der gassen er er det også en liten spak. dra/dytt i den mens motorn går og du får en 10hk til å låte som v8 :oohh kan ta bilder og vise opplegget+filmsnutt i morgen :cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 jeg kjører offroad med en Suzuki SJ410 sammen med en kompis:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 har kjørt en del offroad med slik jeg å :P merke husker jeg ikke i haue men morro det var det uten tvil :P Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 dere på gård har det godt :P Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demo7k Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 ja fy faen :cheers: gøy å kjøre slike opp til sentrum med litt sånn ekstra gass. er jo så rar lyd i liten maskin atte :crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Drev med noe lignende før i tida jeg også. Var noe hjemmelaga crosskartgreier, med 250ccm. honda agregatmotor på. Bilhjul bak å spærre. Det var gøy... Tok seg frem over alt, pløyde gjennom potetåkere med en fart på 55km/h. i følge speedometeret på volvon. Velta sikkert 30 ganger med den. Har arr enda. Full fart på en tursti uten lys midt på natta, og skulle legge skrens gjennom en sving og traff en stein. Tror jeg rulla 3-4 ganger og slo meg sanseløs. Arr i panna og knokene enda 4 år etter. (tror jeg har en film av den også et sted) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demo7k Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 satte på den borra plata slik at maskinen min ble hevet med ca 2 cm. var litt moro å kjøre slik:P får se om jeg får tak i traktor-spor dekk eller noe med store knaster snart. bilder: Og du som lurte på det med gass, her er ne liten filmsnutt av slik type. funker fett å feste en liten tråd bit i den og dra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Slik system er jeg ganske kjent med ja. Sånne leddklyppere hadde det jo vært ganske fett og kjørt offroad med. Mange har jo firehjulstrekk og "vanlig" gasspedal, det eneste aberet er at man sitte helt i front, uten noe foran seg. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jeg og en kompis har hatt mye moro med hannes gamle skrap. kanskje ikke så mye offroad men mye bakhjulskjøring:D et par eks: er filmet med mobil, derfor de hakker sånn. http://video.google.com/videoplay?docid=-4601437983283380653&q=gressklipper&total=34&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=5 http://video.google.com/videoplay?docid=9030464630616234864 Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demo7k Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 ledd klipperer er ikke no tess slik. ender med at man ødelegger dem og de er dyre:drive2 pga leddet er det lett å velte. også på alle klippere står det 10% eller mindre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg