Gå til innhold

Diskujon om A4 Q/TQ

Ranger emnet

LoW RiDeR

Anbefalte innlegg

Er like ved å kjøpe en A4 quattro 1.8 1996 modell.

Grunnen til at jeg nøler er at den går som en dass!

Og da mener jeg virkelig som en dass! virker som om den har 80-90 hester istedenfor de 125 den skal ha. Selv når jeg legger flatt jern i 2 gir skjer det særdeles lite.. Min 85modell 740 med 112 slitne hester går mye bedre!

Motoren går som ei klokke, og fusker ikke i det hele tatt.. Noen som har en ide om hva som kan være galt?? bilen er blitt daukjørt av familiefar/mor til og fra barnehage de siste 3 årene.

Hva kan feile bilen, noen typiske ting?

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke akkurat noen autobahn-racer denne 125hk quattro utagaven av en A4..men hørest nesten ut som om at det er noe feil om den går så dårlig som du sier..hehe.. ( :( )

lenge siden det har vært byttet luftfilter? tennplugger o.l?

burde egentlig fungere bedre enn en gammel sliten 740 i motvind og nedoverbakke..

men så er det jo mange nye motorer som er lagd for å være "økonomiske" også da :crazysant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det er nevnt ovefor her, 1.8 quattro går som ei bøtte med møkk! Men det kan også være noe feil med f.eks luftmengede måleren! Du kan jo feilsøke den med en vag-com før du kjøper den.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess, og bedre trimmingspotensiale :drive2 hehe.

Skal kikke på en i dag. Satser på å ta'n med hjem også :race

ja det får du gjøre;)

by the way så var jeg nede i åmli og prøvde en a4 1.8 quattro.

den gikk oxo møkk. trur alle de gjør det:)

flatt jern i 1.= som flatt jern i 5. med min;)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider