Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 This is the Good Stuff: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Jeg sa at jeg liker Nord-Norge? :D Dette fjellet (på bildet nedenfor, svakt til høyre) er over 1000 meter høyt, og det har jeg besteget med Yamaha ET340TR'en som står i garasjen uten motor i (se nedenfor for bilde av den). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Jeg og vil ha snø å leke meg på!!! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Vinterens budsjett er endret, jeg skal kjøpe meg ny (nåja, rundt 1995-modell) snøscooter heller. Det kommer til å bli SÅ GØY! PS: Bildene er tatt hos bestemor på Storsteinnes, 10 mil sør-vest for Tromsø. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 får jo ståpikk av disse bildene!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Har sinnsykt lyst til å kjøre snøscooter NÅ!!! Mimrer tilbake på når Autofil testa de hissgie snøscootrene,da jeg så disse bildene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Jeg er MANNEN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=19958 Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 jøss...Kjøpt den idag,grattis!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 det blåser litt snø rundt.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 ååå FYY, ikke gjøre oss andre så misunnelige da :( :( :mad: sånt føre er det toppen to måneder her.. :/ man får nyte det så lenge man kan, når det først kommer.. Jeg vil å ha fyrkrafs! :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Siden folk liker å se bilder så kan jeg vell også poste noen da jeg selv er ganske aktiv med kameraet :) Jeg syns selv det er morsomt å se bilder av den typen som er på denne posten. Et bilde som jeg tok på en kai, 1km fra huset vårt hjemme. Jeg på Suzukien min, forøvrig samme kaia som ovenfor Min litt mindre suzuki.. Et til av mopeden Å så et par crosser bilder, er dog ikke jeg som tok bildene, da det ble litt vanskelig mens jeg kjørte hehe Ser kanskje ikke så bratt ut, men det var rimelig bratt På det høyeste punktet på grustaket (hvor mopedene ikke kom seg opp hehe) Så var det vinter I fjor, en av de første gangene jeg testet scooteren min Full gass :) Dokumentasjon på at skiene var i lufta hehe Sjekk stilen min HEHE forstår at dere ler, her leker jeg mongo like etter at jeg sleit av startsnora på scootern hehe Et bilde av beltet, som jeg målte til 40mm, men tror det er 38 for det finnes vell ikke 40 :) Forøvrig så er scootern litt spesiell, hehe , chassiset er fra en 1983 (tror jeg( Yamaha V-max) , understellet og beltet kommer fra en 2000mod Thundercat Articat 1000, og motoren fra en Ski-Doo, en Rotax 583 (ccm) med variable eksosventiler (RAVE) , skal med effektanlegget gi ca 100hk, så det går som helvette, syns hvertfall jeg, greit nok til førstescooter å være:) Vellvell nok bilder fra min side, på et par dagerhvertfall hehe Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Fin stemning i bildene dine, kimoajajaj! Og FOR en snøscooter du har! Helt sjef er den! Sånn ser det ut utenfor her for tiden. Den gode nyheten er at det er meldt snø! :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Skil så det ut i oslo for noen minutter siden.. På nordstrand da altså.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 kjipt uten snø ass.. håper den kommer snart.. er lei av å vente.. vil ut og herje... Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by KeLoN Skil så det ut i oslo for noen minutter siden.. På nordstrand da altså.. Er de bildene tatt på Åssiden Terrasse el? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg