Gå til innhold

Årets vinterbilder!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Air 63

Off, snø er trist og elendighet! *grue seg*

det er grunn til å grue seg til snø, når man bor på et sted der det alltid skal saltes ned til slafs og suppe..

bor man derimot på steder som disse gutta viser bilder fra, har man en morsom tid i møte. ingenting er mer gøy enn flotte vinterveier med godt pakket snø! Da er Quattro heller ikke å forakte..

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker ikkje vinteren.. her eg bor bringer den kanskje 2-3 dager med gøy, og ca 3 mnd med faenskap..

x snøen blir fort til slaps, både den som blir saltet, og den som ligger alle andre steder

x slapsen fryser til is, veldig ujevn is, som ligger overalt!

x isen smelter, men bare litt, evt begynner det å regne.. dermed blir det våt is overalt, fremdeles ujevn..

og sist men ikkje minst, virker som om snuten har gått inn for å plage når det e glatt.. eg skulle sladde littegrann her om dagen, og med en gang var purken der.. og så stakk de og eg stakk, og så sladdet eg en annen plass, og då var de faen meg der igjen.. så eg kjørte min vei, og eg tror ikkje eg sladder mer med det første..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Nå snør det store filler i Drammen/Lier........ Gleder meg til i kveld! Bilder kommer ;) Hvis det ikke blir mildere da!

Snør i bærum også:) sweet.. Blir vel storsamling på Liertoppen parkeringsplass i kveld:) eller hva jonaldo... I fjor så lagde dem jo Brøytekanter over hele plassen så man ikke kunne få leke seg der

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Haha, typisk holdning fra en som kjører FWD! :rolleyes:

(Litt offence, bare)

Nja.. kan være pga. hvis det kommer mer enn 5 cm snø så kommer du deg ikke så langt med bilen:) senka biler sux:) hehe..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn å forstå... Er ikke meningen å tråkke dere FWD-elskere på tærne; har selv kjørt FWD en og en halv vinter (ja, jeg hatet hvert sekund av det). Er selvfølgelig blitt noe kjepphøy nå når jeg kjører en bil med firehjulsdrift! :)

EDIT: PS! Har også kjøpt en delebil til 5.000 kroner, samme som jeg har fra før, bare at det er en 1983-modell med en vel fungerende 2.2-lites turbomotor i! Desverre er det bare dobbelt så mange ventiler som det er sylindre, men man skal nok likevel få pressa 300 WHP ut av den... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider