pirex Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Ser ut som det var mye bra der :D Liker tydligvis meguiars? :p hehe. Bra du har fått inn litt DG og DP. Du kommer til å like dp engine degreaser! Bestilt fra UK? Lite teaser på Dp ED: før: Etter: Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 wow ja det fårn si! strøkent da :) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Hahaha, tror nesten jeg skal bestille en slik t-skjorte jeg faktisk :) pirex: det blei veldig snasent :thumb nå klør det skikkelig i fingra etter å begynne, håper det er like bra som det ser ut til fordi motor rommet mitt er skikkelig voldtatt Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 kommer til å kunne se bilen din fra verdensrommet.. "den lille stjerna der nede er bilen til sandersen" *bling* He he, skulle vært på en t-shirt det der... heard from space: "is it a STAR? nope, its just Sandersens car on earth" hehehe, jævlig god ide ;) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Faktisk så god ide at jeg skal gjennomføre det :P snakka med en kar i dag som skal lage, trykker vell opp 10 gensere/skjorter el no så vist noen vill ha, si i fra ;) dagens økt i regnvær: Kun vask med chenille mg vaskehanske, nxt såpe fra mg, og watermagnet til slutt. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Da kjøper jeg en av deg om det blir bestilt....(str S) Pass på "MINE" skriveleifer da......få deet staveet skikkelig før du presser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Noe i den duren ? :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 haha jeg tar en slik en! str M funny shit :D Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 ASJ fikk tlf regninga i går :( tror nokk må utsette genserne litt Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 det var jo dumt. men kjenner til det forresten har du fått brukt den mother powerballen din enda ? jeg fikk min på fredag og prøvde den i går på vinterfelgene. kjøpte ballen + metall shine eller noe sånt, fra Mother. men kan ikke akkurat si jeg ble veldig imponert. Polishen hadde absolutt ingen effekt, og den ballen kom ikke til alle steder. kanskje jeg skulle gått for den mini versjonen. endte opp med å bruke pads, som vanlig.. ;) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Uff da, nei har faktisk ikke testan, men dette hørtes da ikke bra ut. Brukte du plenty med polish da? Men 1 ting jeg fikk testa her om dagen var DP engine degreaser, tommelen opp for den! også den børsten som egentlig er ment for felga, dæven den funka fint for motoren min ivertfall ps: vinterkjører du z4'n? :nono: Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Er nok letter å komme til med den som er mindre ja, du må la den gå litt, og gni godt når du fjerner polishen etterpå, men metal shine har jeg ikke testet så den kjenner jeg ikke til da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 ja kanskje jeg ikke lot den gå lenge nok. skal prøve den på sommerfelgene så får vi se. skulle visst bli "black residue", så ingen antydning til det. men så har jeg hørt så mye om lage brennmerker, så kanskje jeg var litt kjapp. har en billig drill fra biltema, tror nesten ikke den er istand til å lage brennmerker ;) nei bilen skal vinterlagres, så fort jeg får trekket faktisk. venta på det en stund nå, ligger i USA og venter på å bli sendt over. alt tar så jævlig lang tid :( Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Acu maskin skal du jobbe en del med om du skal få brennmerker. Regner med du ikke har klarlakk på felgene dine? i og med at det ikke ble svart på PBen.... Tok noen elger her uten klarlakk, og den PBn ble svart som natta etter noen få sekunder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 tror det er klarlakk på de.. ser iallefall sånn ut. men har en følelse av at det vil fungere bedre på sommerfelgene :) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg