truhaa Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Om det er klarlakk på de skal du IKKE benytte produkter ment for u lakkerte flater, da skal du benytte deg av en vanlig polish/sealer/voks på felgene.. Om det er klarlakk på de vil ikke PBn bli svart, det blir den bare om du polerer ubehandlet høyglans polert alu/metall..... Edit til meg selv: jeg har IKKE polert ELGER uten klarlakk det menes Felger uten klarlakk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 ikke til klarlakk sier du? jeg tror jeg har klarlakk på minne, tror du det er derfor jeg har fått de merkene? Brukte ikke maskin da. Men er ikke svart da, ser ut som brunt fett liksom.. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Hvis det er alu polish feks skal det ikke benyttes på felger som er klarlakkert/lakkert, da er det vanlige lakk polisher som gjelder.... P21s polishing soap feks er KUN til ubehandlede metaller, samme er Duragloss metal polish Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 ikke til klarlakk sier du? jeg tror jeg har klarlakk på minne, tror du det er derfor jeg har fått de merkene? Brukte ikke maskin da.Men er ikke svart da, ser ut som brunt fett liksom.. Høres veldig ut som asfaltlim.. det er noe skikkelig shait! Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 denne er det jeg har brukt hittil http://www.autogeek.net/mo5148.html den skal ikke brukes på felger med klarlakk ? (eller elger om du vil.. ;) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 fytti å LEI jeg er av denne forbanna øya, nå vill jeg hjem å polere bil!!! fortsette på motoren, tror jeg må til med stålull eller sandpapir på topplokket og innsuget altså.. DP engine degreaser funka gullert ellers men klarte ikke mye av det gule sjiten, brukte høytrykk sikkert 1cm vekke fra det og da gikk det vekk etter 15min med konstant høytrykk på samme sted og en stiv børste.. Må være noe enklere? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 jeg vet ikke om det har noen effekt, men du kan jo prøve den cleen wheel greia til AG. Ble nesten litt forbausa over hvor godt den tar ting som jeg har stått å skrubba på i flere minutter. stålull er gull :) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hehe prøve det jeg har nu først.. skal uansett lakke alt som er nedi der.. skal shinne CHROME, topplokket innsuget alt.. :D så kan liksegodt prøve med stålull, heldig du som slepper slikt :P Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Ahh i morra ere den store bilpleie dagen :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Jobber imåra, men gleder meg til søndag...da skal det skinne!!:w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Jobber på en øy i ukedagene så har aldri muligheten da, så når helga kommer er det så mye som skal bli gjort! men i morra har jeg faktisk droppa en fest ovenfor bilpleie :) så i morra skal det bli kos, ta med noe snæks ned i garasjen å gnikke å gni. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Riktig innstilling!! Polering fremfor fest :D hehe Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Hehe satt klokka på halv 9 i dag :) sitti å klargjort meg te vask å claying hehe. Skal bli gøy å stå ute i regnet med regntøy å vaske bil :( MEN skal bli digg og stå inne i garasjen etterpå da og claye :D så skal jeg demonterte deler i motorrommet for vasking og lakking, også gyve løs på interiøret Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Lykke til i regnet da :) Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 takk :) men regna LITT for kraftig, så støvsugd å holder ENDA på med interiøret.. lover, vist dere klarer å finne mer en 20sandkorn nå da... hehe, bilder kommer! edit: fant forresten en polerings maskin her nede i rotet: Festool RO-150 E pluss, noe tæss? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg