Gå til innhold

Lesbart: "Myter om basselementer"

Ranger emnet

ePiFaNT

Anbefalte innlegg

bra lesning..

ingen som importerer Audiopulse til norge da??

"Alle" skal jo selge bilstereo idag så det dukker vel opp en importør innen kort tid.

Erfaringsmessig så kommer denne importøren til å "vare" i noen mnd. før neste mann kommer på banen.

Det er jo sånn det foregår i dette landet.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette egenproduserte greier eller er det "kinavarer"?

Ser mange likheter med både RE og GZ etc

er det noen som har testet TC/Audiopulse i Norge?

Det spørs vel om noen VIL. TC Sounds har etter det jeg har skjønt ikke vært helt enkle å forholde seg til,

det samme ble vel sagt om RE i sin tid men Pål har nå tydeligvis fått det til :)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette egenproduserte greier eller er det "kinavarer"?

Ser mange likheter med både RE og GZ etc

TC (Audiopulse) er OEM-produsent, lager elementer for bl.a. Soundsplinter, tidligere for Elemental Designs, SVS (hjemmekinosubwoofere) og en rekke andre mer eller mindre kjente merker. De dyreste elementene til Ground Zero, og Soundstream XXX, inneholder deler og har liknende spesifikasjoner som leveres fra TC sounds.

De er kjent for å lage verdens beste elementer til sitt bruk... Av det lille jeg har hørt av det de har laget, er jeg enig.

Det som lages på TC-fabrikken kan IKKE sies å være Kina-varer eller noe som likner! Real American shit.

:happyhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er interessert i å høre hva de kan få til med lite penger, bestill en RL-p15 eller 18 fra http://www.soundsplinter.com. RL-p12'ern har veldig bra rykte, men noen regner den for å være ineffektiv. Jeg hadde femtentommeren, og den var hvertfall alt annet enn det...

Jeg er hvertfall veldig imponert over byggekvalitet, lydkvalitet og ikke minst lydkvalitet ved (veldig) høy SPL. Prisen er heller ikke til å bli klam av, tenk på at de faktisk tjener penger på den der. I flere ledd! :D

Fins mye bra å velge i, men det er hvertfall kult å ha testet noe man sjelden/aldri ser i norske biler. Særlig når helhetsintrykket er såpass mye bedre enn gjennomsnittet av hva jeg har hørt personlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider