ePiFaNT Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 TC Sounds har blitt til Audiopulse, og i den forbindelse har det dukket opp en meget lesverdig artikkel på nettsiden deres: Myths about subwoofers Absolutt anbefalt lesning for veldig mange :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 bra lesning.. ingen som importerer Audiopulse til norge da?? Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 bra lesning.. ingen som importerer Audiopulse til norge da?? "Alle" skal jo selge bilstereo idag så det dukker vel opp en importør innen kort tid. Erfaringsmessig så kommer denne importøren til å "vare" i noen mnd. før neste mann kommer på banen. Det er jo sånn det foregår i dette landet. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 så sant så sant Pål..med mindre en av de mere etablerte importørene som allerede er her tar importen. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Det spørs vel om noen VIL. TC Sounds har etter det jeg har skjønt ikke vært helt enkle å forholde seg til, men det er mulig det har endret seg nå som de har endret salgsstrategi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Genial lesning! :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 er dette egenproduserte greier eller er det "kinavarer"? Ser mange likheter med både RE og GZ etc er det noen som har testet TC/Audiopulse i Norge? Det spørs vel om noen VIL. TC Sounds har etter det jeg har skjønt ikke vært helt enkle å forholde seg til, det samme ble vel sagt om RE i sin tid men Pål har nå tydeligvis fått det til :) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 er dette egenproduserte greier eller er det "kinavarer"?Ser mange likheter med både RE og GZ etc TC (Audiopulse) er OEM-produsent, lager elementer for bl.a. Soundsplinter, tidligere for Elemental Designs, SVS (hjemmekinosubwoofere) og en rekke andre mer eller mindre kjente merker. De dyreste elementene til Ground Zero, og Soundstream XXX, inneholder deler og har liknende spesifikasjoner som leveres fra TC sounds. De er kjent for å lage verdens beste elementer til sitt bruk... Av det lille jeg har hørt av det de har laget, er jeg enig. Det som lages på TC-fabrikken kan IKKE sies å være Kina-varer eller noe som likner! Real American shit. :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Kan jo legge til at de blir levert med livstidsgaranti og må gjennomgå kvalitetskontroll før de sendes ut i den store verden ;) Som Boombox sier; kvaliteten er det ingen grunn til å bite negler av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 nice.. så med andre ord noe vi virkelig burde få kjøpt over disk her til lands også:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Om du er interessert i å høre hva de kan få til med lite penger, bestill en RL-p15 eller 18 fra http://www.soundsplinter.com. RL-p12'ern har veldig bra rykte, men noen regner den for å være ineffektiv. Jeg hadde femtentommeren, og den var hvertfall alt annet enn det... Jeg er hvertfall veldig imponert over byggekvalitet, lydkvalitet og ikke minst lydkvalitet ved (veldig) høy SPL. Prisen er heller ikke til å bli klam av, tenk på at de faktisk tjener penger på den der. I flere ledd! :D Fins mye bra å velge i, men det er hvertfall kult å ha testet noe man sjelden/aldri ser i norske biler. Særlig når helhetsintrykket er såpass mye bedre enn gjennomsnittet av hva jeg har hørt personlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Imponerende hva RL-p 15 klarte med bare 300 watt også, og med 900W tok det virkelig av! :D Lydkvalitet, dynamikk og lydtrykk beskriver denne ganske bra. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 er det vanskelig å få importet dem fra soundsplinter da? eller går det uten problemer? hvordan er de i forhold til RE suber i samme prisklasse? Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg