iceman_4_life Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hei. lurer på om jeg kunne fått litt hjelp ang hvilken styling jeg skulle hatt på min omega a 91 mod. har leket meg litt på paintshop/photoshop å kommet fram til noen muligheter på framfanger. skal lage fangeren selv pga att det finnes nesten ikke styling til denne bilen men lurte på om det var noen som har noen idee på hvilken fanger jeg kan modde ut av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRS Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Vet ikke om noen som passer ca., men det beste er jo å ta me seg tomstokk å dra på skroten en dag å se om du finner en bil som er høvelig lik omegaformen. så er det jo barre å måle. gjorde det med en mazda 323 jeg har, men den er jo ganske univeralt formet i fronten. si ifra viss du finner no som kan bli bra da! Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg