Gå til innhold

Saying HI

Ranger emnet

silverstangs

Anbefalte innlegg

Du omgangsspråk er meget vanskelig for meg å oversette , så tilgivelse meg hvis JEG sier ikke saker korrekt. JEG rettferdig savnet å si hei. JEG bemerket det noen av din medlemmer var besøk oss for California Fords , så JEG bestemte å sjekk denne sted ut.

Scott

Makt er hva du lage av den. Jeg er rettferdig ikke gjør nok av den. Meg sted. det er lokalisert for Silverstangs bortsett fra JEG bruke det meste av meg tid for WCF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

We sure did enjoy the "Mustangrapist" thread :D Just proves that idiots are everywhere:rolleyes:

Yes that's so true. I feel kinda of foolish because I spent 4 hours trying to type my first post in a language I don't understand to w ll , and the first two responces I get back are in perfect english.

I should have known.

Makt er hva du lage av den. Jeg er rettferdig ikke gjør nok av den. Meg sted. det er lokalisert for Silverstangs bortsett fra JEG bruke det meste av meg tid for WCF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Shoulden`t be ashamed of your Norwegian typing skills, shit, i know Norwegians who type worse than that...

Anywho, where did you learn Norwegian?

This is going to sound crazy, but it was when I was in Germany. I was attempting to date a nice swedish girl, and she didn't make things easy for me. I live by Trier, and she was livig in Luxemburg. She said she wouldn't date a person that couldn't speak more than 3 languages. So she attempted to teach me Norwegian and Sweedish. It was a pain in the but... and in the end, we broke up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Spaca

damn.. You tried to learn a whole new language for her? You must be mad or really love.. ;)

(norwegian boys dont do stuff like that.. they just say "take me as I am" ;)

EY! I will have no par of that generalisation please! :mad: =P

Well.. Anywho, it's really cool to have people from other country's here in our forum :) Although I don't relly see how they even bother, when there's almost none english threads..

But still, very cool :)

(Sorry for my sometimes bad english.. I'm 17, what ya gonna do? =P)

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Spaca

damn.. You tried to learn a whole new language for her? You must be mad or really love.. ;)

(norwegian boys dont do stuff like that.. they just say "take me as I am" ;)

Learning to read and write in other languages is the easy part. That I can do, but speaking in different languages is what is more difficult for me. I don't seem to have the tounge for speaking with the correct pronuctation, but I can understand what people say. Also, English is actually my 3rd language, Turkish and Spainish are my first two. I grew up in Spain, and went to a spanish school. At my house, my father only spoke English and a little turkish. My mother and grand mother spoke turkish and some french. So naturally, I had to learn all. Then we moved to California, most people here speak English, but you will hear alot of Spainish and Chinese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider