Chall Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Må jo erte ferskingene litt ;) hehe sant det :D Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hehe!;) strøken bil!Igjen tør jeg spørre hvliken bil du bygger med 240 hk per liter?!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Ikke pent når jeg tenker etter. Men artig er det... Tilbake til tråden. Jeg synes denne bilen burde holdes original. Utrust den heller med originalt ekstrautstyr og hold den i stand. Og en annen ting: En rustfri 240 finnes ikke... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hehe!;) strøken bil!Igjen tør jeg spørre hvliken bil du bygger med 240 hk per liter?!:) Denne: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/84354-reodor-f-volvo-850-volvo-850-s2.html 2,5 liter og 600 hk. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 my bad, Nesten rustfri;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Du påsto jo aldri at den var rustfri. Men det er alltid mer rust enn man tror... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg