kleiven Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Har senket golfn 80mm, vart stoppa av purken her en dag å de begynte å klage på for lav bil. Har blitt stoppet mange ganger før,men har da klart å pratet meg fra de. Men det funka ikke denne gangen, vart så tatt med ned til BT å de ville se på bilen. Så da gikk de over bilen, de klagde på att bakhjula hadde tatt oppi innerskjermen, men det er bare når det er full bil. Nevnte og att høyre drivaksel tok oppi vangen, men det skreiv de ikke opp på mangellappen da. Også var det mangel på godkjenning da, så målte de hvor høyt det var opptil det laveste faste punktet på bilen, det va ca 6,5-7cm. Kjører med 195\50-15 dekk, men lurte på siden det er vinter snart å skal ha på andre felger, om man klarer å få bilen de siste cm høyere med andre dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Kjøp heller fjørklemmer på biltema! Med større dekk, vil det nok også ta mer av innerskjermen! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 klemmer godtar de vel ikke? Men om jeg bruker ver normal vinterdekk str, blir jo smalere dekk da, å da vil det ikke subbe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Du får jo "bump stops" som du legger på innsiden av fjæra for å stoppe fjæringsveien, så den ikke skal ta oppi så lett.. Men hvis det er godkjent i vognkortet så har de vel egentlig ikke noe de skulle ha sagt? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Det er ikke godkjent, så sa jeg det att; men da kommer jeg igjen med 4hjulskontroll papirer å godkjenner det, så da tok de å målte hvor høy den var. Å da var den ca 6,5-7cm, å da får jeg ikke godkjent senkingen. Så om jeg hadde andre dekk,så kaanskje jeg kom opptil 8cm, tenkte jeg da. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg