petterfrantzen Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Har fått tak i noen 15" 195 brede dekk. Noen som har valsa hjulbuene på corsan? eller om det i det hele tatt kommer til og passe`? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Fikk felgene fint på. men med noen i baksete over fartsdumene trur jeg det går inn i kanten. Noen som vet hvordan jeg får "valset" de inn? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 ingen som vet? corsa tuner? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Har ikke dette problemet selv ettersom jeg har bytta buer og da er kanten slipt bort, knekka opp og sveisa igjen. men skal du ha en billig vals variant er det bare å ta en kjevle å legge mellom dekk og bue. Trille bilen litt frem og tilbake. Eller som jeg har gjort før, frest av senteret på felgen så det blir høyere ET og hjulet kommer lengere inn. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsA Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hvis ikke du får lånt deg en hjulbuevalse, kan du bare ta en hammer å slå kanten opp litt og litt. Lakken kommer nok til å sprekke opp uansett hva du gjør. Skal du frese av felgene er det ihvertfall viktig å være nøyaktig. Blir jo kast i felgen hvis anlegget er skakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 du freser ikke på frihånd da.... Har gjort dette på haugevis av felger. Brukere cnc fres og retter opp med måleur. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Trur jeg skjærer av hele kanten jeg. Men kjørte bilen i noen humper i dag så den dekka gikk oppi, da så jeg til min storte forskrekkelse at mer av gummien på høyre enn venstre hadde tatt oppi. Er hjul laget bak herpa? når jeg dro i hele hjule med begge hender på toppen greide jeg og "dra" det litt ut, og det kom mettal lyd når det gikk inn igjen. dårlig forklart. men,men. Er det normalt at det er litt slark i bakhjula? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Det er alltid trangere på høyre side. Sånn er det bare. Har flere ganger bare frest av 1 felg bak da den venstre ikke tok i bua. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Å ja. Og litt slark er vandlig? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Skal ikke være slark i hjulet, om det er det får du prøve å stramme etter hjullageret litt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 oki. takker:) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsA Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 du freser ikke på frihånd da.... Har gjort dette på haugevis av felger. Brukere cnc fres og retter opp med måleur. Nei, selvfølgelig, men rette mann med rette fantasien kunne nok finne på å slipe av litt med vinkelsliper'n:klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 hehe. trur jegt satser på og skjære med vinkel sliper ja. haha Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Nå har jeg skjært av litt av hjulbuen, og brekt det ut noen cm, så det blir bedre plass, og Sparklet over. skal hive ut noen bilder hvis noen andre en gang får seg dtore felger;) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Sånn skal hjula ligge oppi bua;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg