CorsA Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hehe. trur jegt satser på og skjære med vinkel sliper ja. haha Siktet ikke til noen spesiell jeg alså, men når en jobber med bil daglig og ser hvor mye rart folk gjør, ville jeg bare nevne det.:thumb Så feks en skoda engang som eieren hadde presset på felger med for lite senterhull. var over 2 cm fra felgen og inn til anlegget på bremseskiva. Skiva var jo da "løs", og alle hjula stod skeivt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hehe. ja mange som er lure her i verden. Har du valsa eller bytta skjermen forand også bent? Eller er det smale dekk? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Ikke gjort no foran. Har ET42 og 7x16 med 195/40-16 på bildet. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 åja hvor mye har du senka bilen din? har du bare senka forand? Her har jeg bbs 15" 195/50 dekk. Er ikke store plassen bak dekka og på sidene. går akkuratt og svinge helt over Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg