tsunami Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Har en toyota celica 98 modell som jeg ønsker å sette på lambodører. Har søkt litt rundt på nettet men jeg er sikkert ikke god nok til å lete. Det finnes jo flere billige sett omkring men jeg vil ha et som er tüv godkjent sånn at det ikke blir noen problemer senere. Hvis noen vet om hvor jeg kan kjøpe det eller har noen erfaringer med det fra før tar jeg i mot med takk. Leter også etter lexus baklykter men det er heller ikke så lett å finne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterz Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 LSD sine dørhengsler er vel det enkleste, og beste. Bytt ut de originale med de, og erstatt med LSD. Litt mye arbeid, men hvis du virkelig øsnker det er det kanskje verdt det.... Lexus-baklykter finnes ikke til disse, men det er mulig å lage selv. Siter Toyota <3 Celica T20 :: All powered by;Alpine Peter K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hva skal du med lexus baklykter. Det er bare sååååå 2005 da:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 lexus lykter er ikke noe nei. en ide kan være å sote de, men kommer an på vilken farge bilen din har Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsunami Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Har svart bil så sotede lykter hadde passet godt. Er det noe man kan gjøre selv eller må det kjøpes, i såfall hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Har svart bil så sotede lykter hadde passet godt. Er det noe man kan gjøre selv eller må det kjøpes, i såfall hvor? Finnes sikkert å få kjøp noe sted, men kan kjøpe slik lakk på biltema eller mekk o.l Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg