Hondaen Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Jeg har prøvd mutterkløver......... For all del... IKKE bruk den hvis du vil beholde selve skruen! Den ødelegger mutteren OG skruen! Er store skjærkrefter i sving der.. Nei prøv en kraftpipe du, er du heldig så tar den tak... :-| En utvei er å bruke den dremel med et mini skjærblad på. Skjær to snitt i mutteren (over og underside), forsiktig, akkurat ned til gjengene begynner. så prøver du å dra til på nytt. Funker ikke det så er sveis neste.. :) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Hadde en rimelig ødelagt hjulmutter jeg, men ble forbanna og ofra en kopp i en størrelse mindre og slo den godt på. Da løsna dritten ja. Flotte greier. Fryktet at man måtte sveise ett øyeblikk, men ordnet seg. :) (Tenkte jeg skulle skrive det her, og live opp denna tråden. For det som evt skulle finne på å plages med detta i fremtiden.) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Hadde det vært plass hadde jeg prøvd en god rørleggertang (ikke vannpumpetang). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Tommepiper i dimensjon sånn ca en halv tanke mindre enn mm-pipa...et billig sett med sånne som mishandles på løsner mye rart. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 faen så mange like poster fra forskjellige folk, har jeg aldrig sett før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg