Ghost. Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 hej folx... jeg har par ting til jeg skal kjøpe fra nette.. eks : -BAklykter -frontlykter -embl.fri grill -lister osv nå hvilken nettside er mest til å stole på ? jeg har funnet masse bra på Streetdesign.no er de bra ? NOEN med erfaring ? som kan hjelpe TAKK =) :happyhappy: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Tar visst veldig lang tid i følge disse gutta http://forum.club-honda.org/showthread.php?mode=hybrid&t=5188 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 takk for kjapt svar , er det noen andre sider om har det billig og bra ?med bra rykte ? =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 http://www.tmtuning.com kjapp levering, bra service og bra priser:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 det er jo fra usa ? hva med noe fra norge ? =/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Er det til golf 2 (din siggy?), isåfall http://www.autospar.no :) Masse snaks der ja Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 takk =) regner med de er pålitelig firma ? jeg har ikke tid med å stresse og miste penger og bli lurt eller noe sånt , har akkurat nokk penger til delene =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 http://www.autoshineshop.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 takk... men jeg må si det var da litt dyrere der enn streetd Noen flere her på forumet som har hadla på streetdesign ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Realcar? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 takk for den ... visste ikke om den siden , de hadde billigere baklykter, MEn du hadde dårlige angeleyes, de hadde ikke F1 sidespeil , og verken billigere grill og list SÅ jeg håper forsatt på svar om streetd er bra side og om noen som har handlet der fra ble fornøyd Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 takk... men jeg må si det var da litt dyrere der enn streetd Noen flere her på forumet som har hadla på streetdesign ? streetdesing er bra side syns jeg :) er rask levering som jeg hvertfall har mekra de 4 5 gangene jeg har handla der :) og ikek helt værst priser heller egntlig :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 ok det er da veldig positivt å høre =) takk flere komentarer ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 BUMP trenger svar fort skal bestille snart og det hadde vært bra med flere komentatrer og råd om SD Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Satser på at det går an å lese dette uten å være logget inn... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96965&highlight=streetdesign 4 brukere med ganske negative erfaringer med streetdesign. Går på leveringstid og service, og da spesielt i forbindelse med reklamasjon/retur. Aldri handlet der selv. Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg