ZyXEL Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 hva synes dere er det mest realistiske bilspillet? Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Lfs Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Fm2 Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutN Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Fm2 Enig med deg! FM2 Siter En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hvis vi snakker om realistisk sett fra fysikkperspektivet er det Live for Speed som blinker seg ut. Her oppfører bilene seg stort sett som de ville gjort i virkeligheten, med unntak av noen kollisjoner... Viktig å huske at spillet ikke er ferdig enda ;) Richard Burns rally utmerker seg også med bra realisme. Forza Motorsport 2 kommer høyt opp, men man merker absolutt at spillet "glatter ut" mange småfeil som føreren gjor, selv om alt av assists er slått av. Dette er jo såklart for å gjøre det spillbart med håndkontroll, men det burde finnes en "hardcore mode" for de med ratt. FM2 kan enda ikke nærme seg PC-simmene når det gjelder realisme, men moro er det :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M Power Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 FM2 Uten tvil... Siter "M - Power is real power" Don`t worry, be happy =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 LFS og FM2. har LFS på PC, får rattet mitt på hybeln imorgen. Tror det blir MYE bedre, da det ikke går ant å bruke piltastene. det blir jo full gass og full rattoverslag hele tiden det. FM2 er vel det jeg synes er mest realistisk. Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Jeg ser dere alle og høyner med http://racer.nl/ da jeg ikke har testet FM eller LFS med ratt. Ellers henger jo coin-op arcade versjonen av Hard Drivin 1 & 2 ganske høyt fortsatt. Fire gir og tre pedaler i 1988 (jeg oppdaget det i 1991) var rimelig heftig. :) Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_Drivin' Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 BMW M3 Challenge som er en tråd om her! det er faktisk råere enn lfs i realisme mener jeg Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg