Gå til innhold

Goførti`s 93 245, polis edition... Nå 245 Turbo.

Ranger emnet

goførti

Anbefalte innlegg

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vær litt obs på at når eksosanlegget ditt sitter såpass lavt, så slår det veldig fort ned i asfalten. Det skjedde ofte med meg, og det gikk bra helt til en dag jeg bremsa kraftig ned og traff en dump i asfalten ganske hardt. Fire av pinneskruene som sitter mellom eksosmanifolden og toppen gikk av! Heldigvis var det pinneskruene som gikk, og ikke gjengene i toppen...

Forøvrig en flott herregårdsvogn :-)

'79 Volvo 244DL, skal bli 254R

'84 Volvo 244GLT, blir snart spiker

'90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt

'93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi

'99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt obs på at når eksosanlegget ditt sitter såpass lavt, så slår det veldig fort ned i asfalten. Det skjedde ofte med meg, og det gikk bra helt til en dag jeg bremsa kraftig ned og traff en dump i asfalten ganske hardt. Fire av pinneskruene som sitter mellom eksosmanifolden og toppen gikk av! Heldigvis var det pinneskruene som gikk, og ikke gjengene i toppen...

Forøvrig en flott herregårdsvogn :-)

ja, sitter lavt, men har faktisk gått ganske bra hittil, bare man har det litt i minnet, men skjer at jeg glemmer meg.. men tror jeg kommer til å korte downpipen pittelitt med tiden, får håpe det går bra til da.

takk for det:)

tror ikke det blir så lenge til jeg skal bestille felger, tror det blir super dtm, hvis ikke jeg finner noen brukte compomotive..

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte litt fra en bmw i stad, og da ble 3giret godt brukt opp ei bru.. har altid vært litt syting fra 3giret med gasen i botten, men etter dette ble det betydelig mye værre... så det er vel ikke så lenge til det forsvinner... må finne noe bedre snart... gidder IKKE kjøre med m45 og mye turtall i cruisefart...

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

monterte en turbotrykksmåler i sted, å ladder nok litt mer en org, fikk ikke testet ordentlig på grunn av skikkelig speilis! men fikk den opp i 0,4-5 på det meste, så er sikkert ft-wastegateklokke på den... men må teste litt bedre for å finne det ut...

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jada, på det meste har jeg hatt 1bar i ladd hittil... ikke så rart jeg syns den gikk litt i beste laget av og til...

så fikk jeg dette bildet fra en kompis, er vel skrotnisse sin bil? har ikke sett det før. er akkurat slik jeg vil ha super dtm felgene på min bil!

senkavolvo004copy.jpg

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider