Rieger Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Mener å huske at noe prata om disse forsterkerne her på forumet. Står to slike i bilen jeg har tenkt å kjøpe, derfor så lurte jeg på om de var hvert å samle på, eller om jeg bør kjøpe meg nye. Husker ikke modellen på den, men er merket noe særlig generelt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headstah Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 har en Phoenix Gold forsterker (husker ikke typen i farten) som jeg bruker til å drive en 12" RF bass, og det er en forsterker som leverer varene. en forsterker som virkelig er til å anbefale :) Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 har meget gode erfaringer med phoenix gold:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Rieger Mener å huske at noe prata om disse forsterkerne her på forumet. Står to slike i bilen jeg har tenkt å kjøpe, derfor så lurte jeg på om de var hvert å samle på, eller om jeg bør kjøpe meg nye. Husker ikke modellen på den, men er merket noe særlig generelt?? er vel ganske vesentlig åssen type det er da.... PG har jo forsterkere fra 2500 til 25000 og sikkert kvalitet deretter... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by nitewlkr er vel ganske vesentlig åssen type det er da.... PG har jo forsterkere fra 2500 til 25000 og sikkert kvalitet deretter... skreve at jeg ville vite litt om merket generelt, siden jeg ikke husket hvilken modell det var!!! Jeg vet jo at de finnes i mange prisklasser, men noen merker har bedre kvalitet fremfor andre. F.eks. så vet de fleste at RF har nokså bra kvalitet på sine produkter. Så hvis jeg f.eks er litt n00b og ikke vet NOE om RF, så må jeg kunne spørre om det uten at noen begynne å mase med pris!!!!! Fyren prata om 560W eller 580W på den ene.. og 4x150 på den andre, men det kan hende det var RF. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gufle Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 (endret) Phoenix Gold er et "gull:)"-merke... Hadde en som var vanvittig bra, men den ble stjælt en natt for et par år siden... Anskaffa meg en ny som spiller som bare dusan men nå røyk det 2 power mos-fet komponenter i den, så får se om jeg får gang på den etterhvert. Endret November 30, 2011 av Gufle Siter http://www.calibra.no - Calibra forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Jeg har er Phoenix Gold forsterker. Og jeg er ikke annet enn imponert over hva den klarer å drive... og min er ikke av de dyrsete som har kommet fra den kanten.... PG oppgir vel og ganske så reele watt og ikke jalla/skryte watt... Min er på 4x45 og har en automat sikring på 40 amper. Slik det er nå så driver den lille forsterkern 2 stk 6x9 Jbl power og en RF punch 12" (gammel serie). Den er vel egentlig litt liten til å dra alt dette men, det spiller bra... Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 PG leverer ren kraft! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 hadde en pg xs 2500 og zx 350 (tror eg) dette var knall forsterkere.... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 pg er bra og rått. er hvert hver krone du betaler. Si ja takk du til de forsterkerne Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Rieger Mener å huske at noe prata om disse forsterkerne her på forumet. Står to slike i bilen jeg har tenkt å kjøpe, derfor så lurte jeg på om de var hvert å samle på, eller om jeg bør kjøpe meg nye. Husker ikke modellen på den, men er merket noe særlig generelt?? Kjøp bilen, er det viftekjøling på forsterkerene kjøper jeg de for en grei peng.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cq85 Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hvem selger Phoenix Gold i Norge?? Siter * 94 RS2 * 85 coupe quattro * x 82 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headstah Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 http://www.dreamtm.no <-- selger Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 PG er rått, og verdt sine kroner! ta i mot de du... Har selv en PG Zx475ti HiFi klubben sluttet jo å selge og importer de, men er et firma åp østlandet som selger, husker ikke navnet farten, men kan jo se om jeg finner det...... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hadde PG M44 og M50.. Boston Pro 5.5 og PG XS 10 tommere i bilen min... Beste anlegget jeg har hatt.. Skulle aldri solgt det med kjerra.... Trøsten er at jeg driver å bygger nytt nu :) Selvsagt blir det nytt PG anlegg... DreamTm må bare få ut fingeren og sende det til meg snart :( Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg