Ja__9 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hei! Hvor er den beste plassen for en 18-åring å forsikre bilen? Jeg ringte Nordea nå, men de sa at de ikke ville regne på det en gang for de ville ikke ha meg som kunde når jeg er så ung så jeg fikk ikke en pris en gang! Så, hvor ringer jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hva slags bil skal du forsikre da? Dersom det er en "versting", er det mulig at du må sette den på en av foreldrene dine pga økonomi. Selskapene har ikke rett til å nekte deg forsikring pga din lave alder, men lommeboka di vil uansett være tom pga den råtne prisen de gir deg. Uansett, Nordea er et møkkaselskap, så du skal ikke være lei deg for at de ikke ville ha deg som kunde (selv om de ikke har lov til å nekte). På http://www.billigstforsikring.no kan du fylle inn dine kontaktdata, så sender de melding til de fleste forsikringsselskaper om at du ønsker forsikring, og så vil de ta kontakt med deg. Du kan eventuelt bare ringe rundt til de forskjellige selskapene, det er kanskje det enkleste. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Du får nok mulig bedre tilbud hvis du ringer.. Prøv hos If, Gjensidige, Terra og Postbanken først, tror det er de jeg har hørt mest bra om fra andre.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Du får nok mulig bedre tilbud hvis du ringer.. Prøv hos If, Gjensidige, Terra og Postbanken først, tror det er de jeg har hørt mest bra om fra andre.. til opplysning så ringte jeg og snakket med ei sur megge :) Jeg har en Ford Sierra 2.9i GLS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 søk på noe som heter jylland invest.. mener å huske det var det iallefall.. firma i bergen ellerno Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Ingenting som heter Jylland Invest. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 joda.. er det serru.. men er tennant som står for selve forsikringen.. bare jylland som ga tilbudet Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 evt hylland.. hehe Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Tennant eies av Gjenstridige, som også gir gode priser ved å snakke med rette person. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Tennant eies av Gjenstridige, som også gir gode priser ved å snakke med rette person. På Tennants hjemmesider står det intet om MC-forsikring. Why? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 De vil vel ikke ha slike råskinn :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hehe... Litt feil forum å spørre i, kanskje, siden det stort sett er bilmennesker som henger her. Men det er flere som har MC-forsikring i Tennant, og derfor synes jeg at det er rart at det ikke står noe om det på hjemmesida. Men samme kan det være :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Haha.. store prisforskjeller på forsikring. BARE dårlig erfaring hos IF. eks: Volvo V70 2.0 LT (163hk), 50% bonus, 30 000km kjørelengde, full kasko med leigebil, 4000kr i egenandel. (jeg er 21år) If Skadeforsikring: 41 000kr Volvia Forsikring: 11 600kr (samme vilkår, men 16000km ga 6600kr) Gjensidige: 12 900kr gjett hvor min bil er forsikret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg