vw-mathias Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hei Lurte på om noen hadde noen eksempel bilder på når de sparkla igjen orginal bakfanger så den ble clean? hvordan de gjorde dette? , tar også i mot cleaning fra orginal frontfanger. Takk for alle svar ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Sjekk golf 3 inspirasjonstråden :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Mye Fint der ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Starta med cleaning på golfen min, er nesten ferdig med glassfibersparkel.. Burde vel ha laga en skikkelig DIY, med litt bedre bilder... noen bilder; Plast sveising.. Pussa først, så glassfibersparkel på sidene, borra masse store hull i skiltgrop. Anbefaler Wurt sine parkel produkter. Dekke med glassfibersparkel, det trengs masse! La det renne gjennom hulla, så dekker du med sparkel på baksiden etterpå det har tørka Så er det bare pusse ned og ta på litt mer glassfibersparkel. Fortsett til du har pussa det helt slett. Bruk pussekloss! Da kan du starte med finsparkel Litt jobb ja :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Takk for bilder og svar :) . er det noen spesielle triks hvis du skal få opp døra/bakluka hvis du har sveisa igjen, (clean look) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Mange som har clean bakluke har som oftest baklukeåpner inni bilen og/eller trådløs. Og de med helt cleana dører har trådløs døråpner vil jeg tro :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Ok . Noen aning om hvor sån fines på nettet? , ellerno lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 På Pimp my ride hadde de montert en syk døråpner...! Hvor du bare kunne stryke handa over døra (sensor inni) så åpna døra :D Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Ok .. Takker for svara :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Her har du til bakluka, http://mobilsentrum.no/product.asp?c=1208913418&n=-1712886988&pn=-1712886985 vet ikke åssen man gjør det med dører... Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hadde kanskje funka med , sentralås får og låse bilen , en fjernkontroll til og ta ned vinduet på førersiden og så bare åpne ved hjelp av det vanlige dørhåndtaket .? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hadde kanskje funka med , sentralås får og låse bilen , en fjernkontroll til og ta ned vinduet på førersiden og så bare åpne ved hjelp av det vanlige dørhåndtaket .? Mye mulig, hvis du vil gjør det på den måten :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Det er en litt tungvind måte og gjøre det på , men tar imot alle forslagg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 http://www.heggen-bil.no/modules.php?name=News&file=article&sid=118 Er en golf 3 uten dørhåndtak der...spør hva de skal ha for sakene? =) http://www.slickcar.com/sub2results.asp?Sub2=46 ferdige sett men utenlandsk side... Har sett det på norske sider og men husker ike hvilke i farten :S Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 shaved door kit kan du prøve å søke på ebay f.eks. Kjøpte mitt sett der til golfen som jeg bygde opp sist. Starta med cleaning på golfen min, er nesten ferdig med glassfibersparkel..Burde vel ha laga en skikkelig DIY, med litt bedre bilder... noen bilder; Plast sveising.. Ja gjør det, lag en DIY tråd, hva bruke du for å plastsveise? loddebolt eller noe annet fancy type plast sveis? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg