DriftKing Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hei....Noen som har noe erfaring med Alpina b10 (Bmw e34 m5)? Vurdere sterkt å kjøpe en sånn bil...Håper på svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8mpower Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hei....Noen som har noe erfaring med Alpina b10 (Bmw e34 m5)? Vurdere sterkt å kjøpe en sånn bil...Håper på svar:) Jeg bygde en B10 Alpina for noen år siden. Var godt fornøyd med bilen. Kjørte med den tur retur Italia. Sleit litt på tur opp ifra Tyskland, fordi toppakninga røyk, men det er det eneste( foruten mangelen av 4 hjulstrekk) jeg kan utsette på bilen. Jeg hadde eksemplar nr 429. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Jeg bygde en B10 Alpina for noen år siden. Var godt fornøyd med bilen. Kjørte med den tur retur Italia. Sleit litt på tur opp ifra Tyskland, fordi toppakninga røyk, men det er det eneste( foruten mangelen av 4 hjulstrekk) jeg kan utsette på bilen. Jeg hadde eksemplar nr 429. Ok...Kult at du har hatt det! Går de bilene så bra at man kan kjøre fra alle riskokere og mange andre type biler? Vil du anbefale å kjøpe en sånn bil? Også er det dyrt å ha en sånn tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8mpower Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Alle delene jeg byttet på min bil, som bremseskiver, klosser, støtdempere etc måtte jeg kjøpe originalt. Siden det ikke finnes ettermarkeds deler er det ikke den billigste bilen å ha. Jeg kommer ikke til å kjøpe meg noe 2hjulstrekker mer, men jeg kjørte fra det meste den gangen:smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Alle delene jeg byttet på min bil, som bremseskiver, klosser, støtdempere etc måtte jeg kjøpe originalt. Siden det ikke finnes ettermarkeds deler er det ikke den billigste bilen å ha.Jeg kommer ikke til å kjøpe meg noe 2hjulstrekker mer, men jeg kjørte fra det meste den gangen:smilbmw: Men hvertfall en kul bil må jeg si. Men synd at det ikke er mulig å få orginal deler. Menmen jeg får se hva jeg gjør..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b10 bi turbo Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Hei....Noen som har noe erfaring med Alpina b10 (Bmw e34 m5)? Vurdere sterkt å kjøpe en sånn bil...Håper på svar:) heisann...fått kjøpt deg alpina b10 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg