Esp-1 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Har kjøpt meg ett sett med 6.5" høytalere av Bilstereospesialisten. De mente jo at det ikke sku være noe problem å bytte disse ut med original høytalerne. Jeg spurte til og med om de ville ta borti vinduet. "Neida, ikke no problem" sa de. Nå visste det seg at de tok kraftig feil. Så av prinsipp går jeg ikke tilbake til dem for å handle utforingsringer eller få dem til å installere dem for meg. Så det jeg lurte på om det finnes nettbutikker som selger slike utforingsringer for Opel Vectra 98 modell. Evt. noen som kan lage ett sett for en slump penger? Siter Opel Vectra 1.8, 98 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 offor går du ikke tilbake og får pengene igjen? elr får de instalert av dem gratis? siden de sa det gikk fint. elr bytter de i noen høytalere som passer. de må jo ordne opp når de har sagt feil til deg. sånne ting ordner vi der jeg jobber, ikke bilstereo, men andre ting. da blir kundene fornøyd. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esp-1 Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Sliter med å finne kvitteringa, husker jeg la den på en lur plass. Også er det snart en måned siden jeg kjøpte dem. Men har faktisk funnet adapter på engelsk webside. Så hvis det er andre som lurer på det samme så er det Autoleads SAK-2902. De lager visst adapter til en god del biler. :) Så da bestiller jeg adapter til bakhøytalerne også i samme ordren. Må vente til lønning før jeg får bestilt. :( Så hvis noen vet om norske netthandler som selger slikt tar jeg fortsatt imot tips. Siter Opel Vectra 1.8, 98 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg