Gå til innhold

Rogue: Golf 3 Prosjekt Stahlblau

Ranger emnet

rogue

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet det er en stund siden men..

US-fangeren stikker litt lenger frem, mangler den linjen som går midt på øverst å fangeren (den som ofte skiller teksturdelen og den lakkerte delen på europeiske golfer), har markeringslys på sidene og annerledes skiltgrop.

Fangerne der borte har også linjene, men de har ikke skiltgrop..

Blir bra med oppdateringer.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Nærmer seg nå :) han har hatt den litt for lenge nå.. men vent å se :)

takk :) har det jaaa :D forskjermene er banket til formen sin da.. men valset mye hele veien først :)

Jeg skal ha på 9x16 med et25 og tror jeg må valse en del skal jeg få senket noe særlig?

Så ut som lakken blei bra :) Gleder meg til å se den montert sammen igjen!

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha på 9x16 med et25 og tror jeg må valse en del skal jeg få senket noe særlig?

Så ut som lakken blei bra :) Gleder meg til å se den montert sammen igjen!

Takk, gleder meg som en unge selv :)

Du må nok valse en del forran er jeg redd.. bak kan det gå greit..

når jeg fikk mine felger med et30 måtte jeg banke inn falsen på bakbuene, og forran måtte det valses

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...
  • 3 months later...