rogue Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Er det noen som har erfaring med 2k epoxy fra hagmans? Lurer på om den vil reagere med PPG sin lakk. Litt vanskelig å si før man har prøvd kanskje :op: var ikke så dyr at det gjør noe egentlig.. Hørt om en lakk som du legger mellom 2 forskjellige lakktyper og skal forhindre at det reagerer, har PPG sånn lakk? Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajero Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hva var pris da? stor boks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Rundt 250kr for 1 liter :) Uten tynner da, usikker på om jeg trenger det da.. Prata med han som skal lakkere bilen min, han tror ikke det vil reagere så lenge det er 2K lakk men ikke 100% sikkert da... Men skal prøve jeg Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Hvordan har det gått? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Har ikke starta med lakk enda :op: haha Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg