2Fat 2Fly Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Da er det dags for å ha ett rånebiltreff på lånke, og det har da en kompis av meg stelt i stand sammens med NAF :) og siden det er første gang vi arrangerer treff så er det GRATIS banekjøring og vi håper mange folk møter opp :) Treffet starter klokka 15.00 og varer helt til 20.00 Det blir Bl.a Stands, kiosk, "Bråstoppen" Til Naf blir satt opp, Banekjøring og konkuranser Det konkureres i følgende: Breisladd Premie Peneste Styling Enkleste stling Best gjennomførte Styling Beste Stereo Anlegg Speaker'n er selveste meg aka 2Fat2Fly, første gangen jeg er det så håper det går bra! da er det bare å møte opp! Håper på å få se mye folk der oppe Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hva koster det å komme inn? lov med prøveskilt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra power Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 synd dette kræsjer med gatebil i helga på rudskogen.. men men. æ kommer til lånke.. gidd ikke til rudskogen no nei... koster det noe å komme inn osv.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 GRATIS INNGANG Å GRATIS KJØRING! :) Hvordan bil er det snakk om Daniel? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 har det noen betydning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Racing Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 det er lånke motorsentersom sier at prøveskilt ikke er lov... Siter Lundberg Performance 88 Volvo 740(Weber) 85 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Driftbattle har lov ellers ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Kay har fiksa det bra ja;) 2fat 2fly, skal ikke utpå med vogna da?;P Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Synd det er meldt regn da. Kanskje jeg skal finne meg no hjul og prøve en tur rundt banen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Driftbattle har lov ellers ;) Det er lov med prøveskilt så lenge Vaktene er godkjente gjennom Norsk motor forbund eller hva det heter. Bilene og førerne må også vere godkjente og ha løst lisens. Men når det kjøres prøveskilt så er det ett krav at alle biler på banen da har det. Det kan ikke kjøres Mixed. Om jeg har forstått det riktig da Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 takk for info protrek:) du har med å møte opp du ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Kay har fiksa det bra ja;) 2fat 2fly, skal ikke utpå med vogna da?;P bli nok itj nå uttpå me vogna nei :P ska jo vær speaker å dommer i sladdinga æ vøtt ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Det er lov med prøveskilt så lenge Vaktene er godkjente gjennom Norsk motor forbund eller hva det heter.Bilene og førerne må også vere godkjente og ha løst lisens. Men når det kjøres prøveskilt så er det ett krav at alle biler på banen da har det. Det kan ikke kjøres Mixed. Om jeg har forstått det riktig da "Lov og lov" Så lenge dere leier banen som landeveg, så har alle lov å kjøre uansett om det er hvite, grønne eller røde skilt. Dette er i følge veitrafikkloven. Arrangører kan selvsagt lage egne regler ang dette, men om man skal følge loven så er prøveskilter like gode som alt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra power Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 kommer en tur oppover for å se osv.. brå det er litt treff på lånke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 er vel ikke så alt for mange som tar turen dit, pga gatebil, å meldt dårlig vær.. så man går vel ikke glipp av mye:P Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg