DynaCore Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Herregud. Så latterlig. Hjelmpåbud?? Skal dere ikke kjøre på bane da? Enhver idiot uten hjelm på bane fortjene å take:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke får tak i noen hjelm jeg kan låne.. Vi kan kjøre annenhver gang :D Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Herregud. Så latterlig. Hjelmpåbud?? Skal dere ikke kjøre på bane da? Enhver idiot uten hjelm på bane fortjene å take:) Helt OT, men din bil i avataren? Da fikk jeg jo en del bilder av deg på Lånke på tirsdag. :) Forøvrig enig i hjelm-biten. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Helt OT, men din bil i avataren? Da fikk jeg jo en del bilder av deg på Lånke på tirsdag. :) Forøvrig enig i hjelm-biten. OT: Jepp, send de til meg på danielhansen87@hotmail.com da... Eller msn. Ja, bra du er enig ang hjelm. Det er så lite som skal til før du har hode som ligner en fotball uten luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 la deg til jeg, men fiser utover til lånke nå. :) Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 bra treff :D synd ikke spirit of åsen var ute på banen... grom bil! Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Et og annet fotografi : Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 har både bilder og film jeg og :) Ble mere frikjøring etter breisladden btw, men var rundt 130 biler der på det meste:) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 har både bilder og film jeg og :) Ble mere frikjøring etter breisladden btw, men var rundt 130 biler der på det meste:) Litt kjipt når man kommer og får beskjed om "nei, dere får et forsøk på breisladden, så er det rett på plass.". Vi fikk beskjed om at det ikke var noe frikjøring når vi spurte. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 ja vet, men jeg suttra til 2 runder og MASSE Frikjøring :P men hvorfor tatt bilde av meg da?:O:O Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Ok, siden det ble annonsert frikjøring, og man fikk kontrabeskjed ved oppmøte, dro vi tidlig. Kanskje greit å koordinere troppene litt bedre neste gang. Hvorfor ikke bilde? Var du ikke speaker da? ;) Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.m.n. Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 har både bilder og film jeg og :) Ble mere frikjøring etter breisladden btw, men var rundt 130 biler der på det meste:) Tror ikke alle "funksjonærene" var like godt opplyst. Vi fikk som Trondelond sa presisert NØYE at det ikke var snakk om banekjøring, men kun at alle som var der fikk ETT eneste forsøk på breisladd, også rett på plass. Så vi ble ikke så alt for lenge på grunn av dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 ja vet, og må på vegne av det beklage så mye, ble frikjøring over hele banen etterpå Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.m.n. Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Ja, det var synd det der. For hadde virkelig gleda meg til å kjøre på bana.. :( :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 du får komme neste gang da:) var trossalt vårt første treff, hadde ikke regna med så mange biler som kom heller :) beste var at han som vant prisen for mest gjennomførte anlegg ikke hadde anlegg engang! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg