Bjorshol Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Har nå "vunnet" en ny proson basskasse for en billig penge :) Proson RSX12 tror jeg den skal hete. Litt Produktinfo: 12"x2 SUBWOOFER 50 OZ MAGNET MAX POWER:800W IMPEDANCE: 4 OHM PAPER CONE FOAM EDGE 4-LAYERS VOICE COIL(AL): 2" FREQ. RESP.: 30-300HZ SPL: 90B/W/M Og litt bilder: Er denne basskassen bra? og hva slags forsterker trenger jeg til den? Mhv Marius Bjørshol Siter Kjører peugeot 406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Nei, den er ikke bra, men helt grei... regner ikke med at du har betalt så mye mere en 500kr for den... En billig og bra forsterker til den, kan feks være en soundmagus monoblokk til 1495,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorshol Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Nei, den er ikke bra, men helt grei... regner ikke med at du har betalt så mye mere en 500kr for den... En billig og bra forsterker til den, kan feks være en soundmagus monoblokk til 1495,- Er det denne du mener? klikk! Siter Kjører peugeot 406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Ja, det må være en kanonforsterker til prisen :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Er det denne du mener? klikk! Ja, er den jeg mener... Fungerer meget bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorshol Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Ja, er den jeg mener... Fungerer meget bra.. okæi:) hadde den vært stor nokk så jeg kunne montert noen bakhøytalere? Siter Kjører peugeot 406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 okæi:) hadde den vært stor nokk så jeg kunne montert noen bakhøytalere? Hmm, en monoblokk ment for subber er vel så godt som ubrukelig til å kjøre høyttalere på. Hvis jeg har forstått riktig, er vel dette en klasse D forsterker, og egner seg kun til subwoofere? Ville heller gått for en 6 kanaler(4+2) eller noe om du har planer om å kjøre alt på en forsterker. Jeg bruker forsterkere fra dynabel, og synes de leverer godt for prisen. :) Siter 89' E34 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Dynabel 6 kanaleren er helt klart et MEGET godt valg ja, det er et beist av en forsterker... Men koster litt mer en soundmagusen da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Dynabel 6 kanaleren er helt klart et MEGET godt valg ja, det er et beist av en forsterker... Men koster litt mer en soundmagusen da ;) Det er sant, men tenkte om han skulle ha en "alt-i-ett" forsterker istedetfor en med kun lavpassfilter. :) Siter 89' E34 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorshol Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hvor mye koster den forsterkeren det er snakk om? Siter Kjører peugeot 406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Dynabel BF0756 koster 3498,- http://www.mamut.com/dynabel/subdet300.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorshol Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 klikk! klikk2! kan en av disse være et godt valg av forsterker? vil en av dem egne seg bra til basskassen? :) og kan jeg ha mulighet for å koble til to 6*9 høytalere? Siter Kjører peugeot 406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 klikk!klikk2! kan en av disse være et godt valg av forsterker? vil en av dem egne seg bra til basskassen? :) og kan jeg ha mulighet for å koble til to 6*9 høytalere? glem disse.. hør heller på rådene du har fått tidligere i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorshol Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 glem disse.. hør heller på rådene du har fått tidligere i tråden. har pengemangel Siter Kjører peugeot 406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ville heller spart enn å kjøpe noe du ikke vil bli fornøyd med. Er du heldig, så får du kanskje tak i noe av kvalitet brukt. Siter 89' E34 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg