aFFekak Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hello there! Bare lurer på hvem der ute som vil lakke bilen min billigst? Har farge og grunning selv, så dette trenger dere ikke tenke på.. Skal også pusse ned og gjøre alt forarbeid selv, så eneste du/dere trenger å gjøre, er å lakke, så skal jeg også sette sammen bilen/sylingen selv etterpå Send PM om du vil lakke, eller vet av noen som vil lakke. Vet ikke om det er relevant, men fargen er cameleon, gold to green to blue heter den Mulig jeg skal ha flakes i den også, men er ikke helt sikker enda. Disse skaffer også jeg.. Det er snakk om en Opel Tigra 95 mod. Jeg limer gladelig opp reklame "bannere" på bilen også, om det er ønskelig fra deres side. Siter RE Audio XXX | Hifonics XX Colossus II | Hertz HSK 130 | Alpine CDA-9855R | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 AT det er en Kamelon farge er relevant ja, fordi den er 3 sjikts, og også om du skal ha flakes i tillegg, for da blir det jo enda mere arbeide, med mellomsliping på klarlakkstrøkene x antall ganger til en får en slett overflate etter at klarlakken med flakes er lagt, men hvorfor kjøpe en så dyr lakk, for så å foreta en amatør lakkering der du selv prepper bilen og får en eller annen til sprøyte den i en garasje ? Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aFFekak Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Skal ikke lakkes i en "garasje" nei:p Mener selvfølgelig om det er noen lakkefirma som vil lakke:) Men saken er "biff" nå, så bare glem denne posten.. Fosen Billakkering skal ta seg av jobben :) Siter RE Audio XXX | Hifonics XX Colossus II | Hertz HSK 130 | Alpine CDA-9855R | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg