Gå til innhold

Ville du kjøpt en??

Ranger emnet

Willander

Anbefalte innlegg

Tydeligvis ingen på Bilforumet.net, her er det bare Volvo og BMW som gjelder.

hvis du faktisk ser hvilken av bilmerkene som har mest inlegg og tråder så skjønner du hvilken bil som gjelder ;)

BTW 750 000 for en Drittbil du må være slått ihode! damndamn

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BTW 750 000 for en Drittbil du må være slått ihode! damndamn

Beklager å måtte si det, men jeg tror faktisk Golf II er mer drittbil enn Citroen C6 i utganspunktet :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det der da, heftig motor og greier:) Men personlig hadde jeg nok heller kjøpt en mercedes cls til den prisen der. Kjøper ikke en citroën bare fordi den er spesiell.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C6 er het, og disse er det få av. Denne slår vel det meste på komfort. Har man penger og litt lidenskap for franske biler er 750 ganske grei pris for denne.

Denne topicen burde heller vært et innlegg i spesielle annonser.

Men men.. Når en Citroen farer over 400 000kr må jo dette markeres.

Husk at denne er større og finere enn CLS da... CLS føles ut som en E-klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med driftsikkerhet er vel så som så... fattern har en sliten gammel citroen xantia 1.9td som hadde gådd 100000 da han kjøpte den i 97 og nå er den gådd 250000 og der er kun skiftet SLITEDELER som ikke er av noen betydelig gris. jeg kjørte nesten 10000 kilometer med den første sommern da jeg fikk lappen og jeg kjørte som en gris. jeg har en sterk tendens til å "slite ut" biler. er ikke dette driftsikkert så vet ikke jeg. og ps ALL elektronikk funker og har aldri vert noe feil med.

Citroen setter komfort og sikkerhet i høysetet når dem lager bil. trenger ikke ekstremt stor motor i frankrike heller da det ikke er lov til å kjøre så fort der allikevell. Om noen av dere prøver en bil er den noe bedre å sitte i og kjøre (normalt) om det er 500 hk eller 150 hk?

Men søren glemte jo at det er ikke lov å sille seg litt ut i norge. bare sjekk tråden og "harrypolitiets eksempler".

Regner med det er vel snart harry å eie citroen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte si det, men jeg tror faktisk Golf II er mer drittbil enn Citroen C6 i utganspunktet :)

Eirik

hvis du tenker deg om hvor mye bil man får for prisen av en G 2 og den SYKE prisn for en C4 eller hva nå enn den heter =) sså er faktisk G 2 bedre =)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter vin og ost, eneste frankrike duger til.

Personlig, hvis skulle brukt så mye penger så hadde jeg ikke brukt på en fransk bil, liker dem rett og slett ikke.

Men når en bil koster 700+ så må det være kvaliten i bilen, så at det er en dårlig bil tviler jeg på.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du tenker deg om hvor mye bil man får for prisen av en G 2 og den SYKE prisn for en C4 eller hva nå enn den heter =) sså er faktisk G 2 bedre =)

Men tenk deg hvor mye bil du har i en C6 om fem til syv år, når prisen har drastisk sunket ;)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent - om noen år kommer C6'n til å være en klassiker. Sann mine ord.

Hadde jeg hatt litt mer penger enn det jeg har i dag hadde jeg kjøpt en Reanult Avantime eller en Vel Satis.

Man kan ikke regne med at en ungdom vil kjøpe fransk bil (her i Norge), men når man drar på årene (som jeg) og bekymrer meg mer for blodtrykket enn for om jeg skal feste til helga eller ikke - da er det fint å kjøre fransk bil.

Vinterbilen min - som ble over sommeren også fordi jeg liker den - er en stusselig Citroen Xantia som jeg nå har kjørt 23.000 km med. Blir fransk vinterbil igjen når denne tar kveld.

Det var en som sa til meg at blir du bitt av Citroen-basillen så.... Jeg trodde ikke noe på det, men det stemte.

Og for de som ikke vil bli smittet, så finnes det jo vaksine. Hold dere til Volvo og BMW-

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C6en er en kjempebil! Uten tvil. 5th gear tester bilen hvis dere søker på youtube. Bilen er vel ikke typen en bilforum bruke ville gått etter. Men mye extras og avansert fjæring. Forskjellige dufter i coupeen.. en del gadgets du ikke får I BMW eller MB. Jeg ville heller kjøpt BMW da.. :)

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent - om noen år kommer C6'n til å være en klassiker. Sann mine ord.

Hadde jeg hatt litt mer penger enn det jeg har i dag hadde jeg kjøpt en Reanult Avantime eller en Vel Satis.

Riktig, godt noen skjønner:) Er utrolig mye folk her inne som ikke tenker så langt at det gjør noe.. C6 er en luksusbil, luksusbiler er dyre og heldigvis har folk forskjellig smak..

Når det er sagt så digger jeg Avantime, der kan du få mye bil for penga nå vist du kjøper brukt, men er jo ikke særlig lett og få tak i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider