stian90 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Har lest at det er silikon i Hammeriten. Tenkte å ha på dette først, før jeg lakkerer. Har tatt litt rust. Går det ikke greit med et par lag Hammerite, bruke silikonfjerner, også lakkere over? Veldig kjekt, for denne fungerer jo like bra til å forhindre rust som den er som grunning. Skal også sparkle litt etter å ha gått over med dremelen.. Er dette en grei rekkefølge? Hammerite -> Silikonfjerner -> Sparkle -> Silikonfjerner -> Hammerite -> Silikonfjerner -> Lakk -> Klarlakk ELLER at jeg tar hammeriten først, sparkel over der og en annen filler/grunner over der igjen. Hvis det er sånn at lakken ikke hefter seg pga Hammeriten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 det går ikke, hammerrite er uegnet for overmaling. grunnen har du jo funnet ut selv! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Går ikke nei. Har nettopp prøvd dette. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Rustbullet > Hammerite Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Kjøpte Brunox istedet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Hvorfor oppfinne hjulet på nytt? Skjønner ikke hvorfor folk skal ha Hammerite i nærheten av bilen hele tiden. Bruk Hammerite på gjerdestolpene og produkter beregnet på bil på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Hammerite er bra da. Men bør holdes unna bil. Understellsdeler går fint da. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg