Willander Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 http://tinyurl.com/2bt47p :hvaskjera The voice (of the "sculptor") just talks about how it is "very nice to see such a big sculpture being made very fast and so easily" and how "the way of all earthly things doesn't mean that it stops to exist, it just changes it's form" and so on... Jeezus fuck det gjør vondt å se på :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Gjør vondt. Men dette var vist en "pre production model" Altså, den hadde sikkert uansett blitt knust, men da i en feks NCAP test;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Cool=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Det der gjorde vondt lang inn i skjela altså, seriøst! Får bare håpe det egentlig var noe riv ruskende galt med bilen i utgangspunktet... skjønte poenget med kunsten liksom, men det blir for dumt! Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Uff, får vondt inni meg når jeg ser sånt.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 tror jeg fikk en tåre i øyet... =| Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hvorfor ikke bare gir meg da? :p Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 DE HAR PENGER DE hvorfor ikke gi noe til meg:hellothere: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Uff... Daakar liten ble knust jo.. Lurer på om den kommer til et knustmuseum i nærheten snart? Hadde ikke plaget meg nevneverdig om det hadde vært en Lada.. "straff av det udugelige" kunne de kalt verket. Dette her bør vel nesten heller få tittelen "janteloven" Kunne vel heller gitt stakkars lille Porschen til en av oss? Vi skulle vel klart å passe godt på den? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 det har skjedd ved flere anledninger i norge også.. at nye dyre biler blir kjært rett i pressa.. dette er ymse grunner. vet at det ble kjørt 2 ML`r. den ene var en AMG rett i pressa fra asker. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Mye av det som beslaglegges av Forsvaret ender også opp med en "ymse" skjebne.. Vet om en og annen Mercedes som har endt sine dager foran XXX Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Altså, pokkers sløsing. MANGE barn sulter, og de knuser dyre biler for kunst? Det gjør vondt dypt nede i sjela! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Dette var jo bare teit. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Altså, pokkers sløsing. MANGE barn sulter, og de knuser dyre biler for kunst?Det gjør vondt dypt nede i sjela! når dama mi så videoen så sa hun: hvorfor ikke gi den til afrika:p Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Tja, en boble mindre på veiene :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg