todleif Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 "Tja, en boble mindre på veiene" seie han som køyre traktor! :D Eg synes bilen skulle stått utstilt i heil tilstand. (men det finnes sikkert nokre regler for pre-production biler) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Traktor er tingen ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 et vrak mindre Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 ...neineineineineineineineiNEEEEEEEEEEI!!!!! Huff, det der var vondt å se :-( Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Forfærdelig å se på videoen, men den så litt kul ut der den sto på utstillingen. En eksklusiv, sammenpresset metallklump. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Tja, en boble mindre på veiene :D Hvor gammel er du egentlig?14 år?Ser idiotiske innlegg av deg hver dag,og sånne folk som deg provoserer meg noe jævlig. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hvor gammel er du egentlig?14 år?Ser idiotiske innlegg av deg hver dag,og sånne folk som deg provoserer meg noe jævlig. Er eldre enn deg ;):ratatatat Og hvis du ikke forsto deg på den boblespøken, så har du et alvorlig problem lille gutt.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Altså, pokkers sløsing. MANGE barn sulter, og de knuser dyre biler for kunst?Det gjør vondt dypt nede i sjela! Tror ikke den bilen hadde gjort dem mindre sultne ... Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 det er godt å se på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Er eldre enn deg ;):ratatatat Og hvis du ikke forsto deg på den boblespøken, så har du et alvorlig problem lille gutt.. Takk gud for at alder kun er et tall,og ikke noe psykisk ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Takk gud for at alder kun er et tall,og ikke noe psykisk ;) Vent til du blir voksen før du uttaler deg om sånt, eller kom å si det til meg selv.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 jeg hadde ingen problemer med å se filmen. selv er jeg en porschefan, men en bil av 1000000 er ikke store tapet. men alikevell så var det lite nødvendig å gjøre noe slik. dessuten var det ingen av dere som led, så jeg fatter ikke hvorfor noen skriver at "jeg felte en tåre", eller "faens møkkafolk, send penger til afrika", etc... kul film syns nå jeg:D Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg