Phantom3D Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Lurer på å kjøpe gateslicks til colten. Kjøer for å være ærlig ikke mye på bane, men vil jo ha godt grep! Går det ann å kjøre noen sesonger på gateslicks? Til vanlig bruk. Koster 500kr mer pr dekk enn vanlige. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Ville heller gått for f,eks Toyo T1-R enn helt rene gateslicks.De er gode på både bane og vei, våt som tørr. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Disse skal visst være gode på vått også.. Men det jeg lurer på er om de varer like lenge som "vanlige" dekk.. ved vanlig kjøring altså? Er ikke hypp på å kjøpe dyre dekk som blir borte fort! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Ville heller gått for f,eks Toyo T1-R enn helt rene gateslicks.De er gode på både bane og vei, våt som tørr. Synes ikke de er litt for myke? kan føles litt vinglete syns jeg (nye T1-R) Ellers gode OG billige dekk. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Så du vil ha myke dekk, men de skal vare, hmm. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ok, jeg har ikke peil (Derfor jeg spør også) Han som prøver å selge meg dem sier at de kan brukes minst like mye som vanlige dekk.. men her stusser jeg litt. Har sett en del bilder av biler med gateslicks. Og da ser man sandkorn ol klistre seg til dekket. Ergo, mykt og fortere slitasje. Finnes det gateslicks som varer flere sesonger? :S Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Kjørt Yokohama Ao48 en del km og de holder ganske lenge men ikke like lenge som vanlige dekk. Men kjørt noen tusen med de og hatt noen helger på banen med hvert sett av de. I 17" og 18". Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 ok takker for det svaret! Det er kanskje noe som heter slitestyrke også. Tror jeg går for normale dekk jeg altså, eller finner først ut hvilket merke han skaffer. For det visste han ikke.. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Lurer på å kjøpe gateslicks til colten. Kjøer for å være ærlig ikke mye på bane, men vil jo ha godt grep! Går det ann å kjøre noen sesonger på gateslicks? Til vanlig bruk. Koster 500kr mer pr dekk enn vanlige. Du skal ha bra med fart for at et gjennomsnittlig "sportsdekk" med rett hastighetskode ikke gir nok grep på tørt føre. Ville først og fremst sett etter et dekk som gir bra grep på vått føre, det er der du trenger det mest. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Jeg kjøpte Toyo Proxes T1-R på min bil i mai, og de dekkene som har stått freme er nå halveis utslitt! Men de henger utrolig bra på veien, så man må vel svi litt for det i forbruk av dekk.. Veldig gode på våt vei også! Null vannplaning/problem med og stoppe! Jeg kommer til og kjøpe disse dekkene igjen.. Annbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Noen forhandlere av Toyoene i Østfold-området eller på nett? :) Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Noen forhandlere av Toyoene i Østfold-området eller på nett? :) kjøpte mine hos: http://www.dekkonline.com/ bra priser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Mine Toyo R888 holdt en sesong med 5-6 banetreff Kjørte vel rundt 5K den sommeren. De har en UTQG thread wear rating på 100. "Sports dekk" har ofte UTQG på godt over 200 om ikke enda mer så ikke regn med å kjøre 20000+ på gateslics Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Yokohama Advan sport eller Yokohama AVS Sport er veldig gode dekk, har selv AVS sport disse sitter som lim på veien er også bra på vått føre, nå kommer det også mye ann på understellet på bilen også hvor bra det kommer til å sitte. Advan Sport er etterkommeren av AVS og skal være litt bedre. AVS har mye tøffere mønster da. Det smaleste dekket er 225 som du får i AVS sport. En Porsche Gemballa GTR Med Yokohama AVS Sport satt banerekord i 2001 på Nurburgring så da bør det jo funke på en Colt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Yokohama Advan sport eller Yokohama AVS Sport er veldig gode dekk, har selv AVS sport disse sitter som lim på veien er også bra på vått føre, nå kommer det også mye ann på understellet på bilen også hvor bra det kommer til å sitte. Advan Sport er etterkommeren av AVS og skal være litt bedre. AVS har mye tøffere mønster da.Det smaleste dekket er 225 som du får i AVS sport. En Porsche Gemballa GTR Med Yokohama AVS Sport satt banerekord i 2001 på Nurburgring så da bør det jo funke på en Colt:P Hadde avs sport som vanlige dekk i 19" kontra Ao48 i 18" til bane og "veldig aktiv kjøring" og syntes det var merkbar forskjell når jeg begynte å satse litt. Men et knalldekk til vanlig bruk. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg