oletider Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hei, har et sån oljefilter flytter på motoren min, men skal bytte blokk nå å må da flytte den oljefilter flytteren over. men bolten som men til vanleig skrus filteret på må jeg ha ut, hvordan får jeg den ut? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hei, har et sån oljefilter flytter på motoren min, men skal bytte blokk nå å må da flytte den oljefilter flytteren over.men bolten som men til vanleig skrus filteret på må jeg ha ut, hvordan får jeg den ut? er vel berre å skru den ut Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 er are gjenger da, så må ta tak på gejngene med ei tanga da, eller er det noe ana måte? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 er are gjenger da, så må ta tak på gejngene med ei tanga da, eller er det noe ana måte? hmm huske ikkje heilt koss det va på min, men fekk det av Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hvis du tar tak med tanga innmed godset på blokka så gjør det ikke noe om gjengene der blir litt rufsete.. ellers så kan du prøve med en kattkuk inni hullet på tappen du skal ha ut.. kontramuttere funker også,hvis du har.. ellers så kan du lage av to gamle filtere har du blokka demontert og ute av bilen så skader det aldri med litt varme heller! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 funka fett det. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg